F1: Πώς θα είναι οι κινητήρες του 2026;


Όλο και περισσότερες λεπτομέρειες γίνονται γνωστές για τα κινητήρια σύνολα της F1 από το 2026 κι εντεύθεν.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
  • 1/10/2021

Η τελευταία συνάντηση των κατασκευαστών των κινητήρων με τη FIA και τη Formula 1 έγινε στη Μόντσα, και, κατά δήλωση των ιδίων, ήταν αρκετά παραγωγική.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ τόσο του The Race, όσο και το Auto Motor und Sport, η εισαγωγή των νέων κινητήρων να έρθει το 2026, όχι το 2025.

Αυτή η αλλαγή ήρθε για να επιτρέψει στο VW Group, και συγκεκριμένα στις Porsche και Audi, να προετοιμαστούν για να εισέλθουν στο σπορ.

Συμφωνήθηκε, επίσης, η αφαίρεση του MGU-H από το σύνολο του κινητήρα, μία κίνηση που αναμένεται να ενθαρρύνει έτι περαιτέρω τους Γερμανούς να εμπλακούν.

Ο υβριδισμός, όμως, θα παραμείνει στο επίκεντρο του κινητήρα, που πρόκειται να είναι και πάλι V6, 1600 κ.εκ,. αλλά με αυξημένη απόδοση από το MGU-K, αφού από τα 120 kW (161 ίπποι) θα φτάνει στα 350 kW (469 ίπποι).

Θα επιβληθεί και όριο στα έξοδα που θα μπορεί να κάνει η εκάστοτε εταιρεία για τον κινητήρα της, χωρίς ακόμα να έχει συμφωνηθεί το ακριβές ποσό. 

Η ανάκτηση της ενέργειας θα περιοριστεί μόνο στον πίσω άξονα, κι όχι και στους δύο, ενώ συζητείται κι η υιοθέτηση ενεργών αεροδυναμικών για καλύτερη πέδηση.

Όλες οι αλλαγές αναμένεται να συζητηθούν σε νέες συναντήσεις όλων των συμβαλλόμενων μερών, αν και οι βασικές κατευθυντήριες γραμμές έχουν χαραχτεί.