Η τελευταία συνάντηση των κατασκευαστών των κινητήρων με τη FIA και τη Formula 1 έγινε στη Μόντσα, και, κατά δήλωση των ιδίων, ήταν αρκετά παραγωγική.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ τόσο του The Race, όσο και το Auto Motor und Sport, η εισαγωγή των νέων κινητήρων να έρθει το 2026, όχι το 2025.
Αυτή η αλλαγή ήρθε για να επιτρέψει στο VW Group, και συγκεκριμένα στις Porsche και Audi, να προετοιμαστούν για να εισέλθουν στο σπορ.
Συμφωνήθηκε, επίσης, η αφαίρεση του MGU-H από το σύνολο του κινητήρα, μία κίνηση που αναμένεται να ενθαρρύνει έτι περαιτέρω τους Γερμανούς να εμπλακούν.
Ο υβριδισμός, όμως, θα παραμείνει στο επίκεντρο του κινητήρα, που πρόκειται να είναι και πάλι V6, 1600 κ.εκ,. αλλά με αυξημένη απόδοση από το MGU-K, αφού από τα 120 kW (161 ίπποι) θα φτάνει στα 350 kW (469 ίπποι).
Θα επιβληθεί και όριο στα έξοδα που θα μπορεί να κάνει η εκάστοτε εταιρεία για τον κινητήρα της, χωρίς ακόμα να έχει συμφωνηθεί το ακριβές ποσό.
Η ανάκτηση της ενέργειας θα περιοριστεί μόνο στον πίσω άξονα, κι όχι και στους δύο, ενώ συζητείται κι η υιοθέτηση ενεργών αεροδυναμικών για καλύτερη πέδηση.
Όλες οι αλλαγές αναμένεται να συζητηθούν σε νέες συναντήσεις όλων των συμβαλλόμενων μερών, αν και οι βασικές κατευθυντήριες γραμμές έχουν χαραχτεί.