Formula 1: Παγκόσμια πρωτοτυπία από τη Μελβούρνη


Μπορεί πριν από το ξεκίνημα της σεζόν να ακούγονταν κάποιοι… ψίθυροι αναφορικά με πιθανή κατάργηση του DRS από το 2023, εντούτοις στη Τζέντα αποδείχθηκε πόσο κομβική παραμένει η λειτουργία του.

  • ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
  • 4/4/2022

Στην Αυστραλία, λοιπόν, δεν θα έχουν απλά τρεις ζώνες DRS, όπως συνέβη και την τελευταία φορά που διεξήχθη εκεί αγώνας, το 2019, αλλά προχωρούν περαιτέρω! Τι έκαναν; Θα λειτουργήσουν και μια τέταρτη ζώνη DRS, με σκοπό να προσφέρουν ακόμα περισσότερες προσπεράσεις!

Πρόκειται για ένα ρεκόρ στην ιστορία του σπορ, καθώς μέχρι τώρα στους αγώνες της Formula 1 είχαμε από μία έως και τρεις ζώνες DRS στις πίστες και τα σιρκουί. Ποτέ, όμως, τέσσερις!

Εκτός από τις τρεις "παραδοσιακές" ζώνες DRS, οι οποίες υπήρχαν ήδη στην πίστα την τελευταία φορά που διεξήχθη το GP Αυστραλίας, ήτοι κατά μήκος της ευθείας των πιτς, στην προέκταση που οδηγεί στη στροφή 3 και στο τμήμα που ενώνει τις στροφές 10 και 11, θα προστεθεί και μια τέταρτη ζώνη στη νέα ευθεία που οδηγεί στο γρήγορο σικέιν των στροφών 9 και 10.

Η κύρια αλλαγή στην πίστα αφορά την κατάργηση του σικέιν Clark, το οποίο βρισκόταν μετά τη στροφή 8. Τα σημεία ανίχνευσης, όπου δηλαδή μετριέται η απόσταση για να ελεγχθεί αν είναι δυνατή ή όχι η ενεργοποίηση της πίσω πτέρυγας κατά τη διάρκεια του αγώνα, θα υπάρχουν δύο: το πρώτο στην αλλαγή κατεύθυνσης μεταξύ των στροφών 6 και 7, το δεύτερο αμέσως πριν την στροφή 13.

Προφανώς κάθε ένα από τα δύο σημεία ανίχνευσης θα αφορά τις αμέσως επόμενες δύο ζώνες DRS! Με λίγα λόγια, σχεδόν η μισή πίστα μπορεί να καλυφθεί με την πίσω πτέρυγα ανοιχτή!