Γι’ αυτόν τον λόγο αισιοδοξούν Ferrari και Alpine ενόψει Μονακό


Ο τρίτος τομέας της πίστας της Καταλονίας αποκάλυψε ότι η Ferrari και η Alpine αποδίδουν καλά στις αργές περιοχές που απαιτούν πρόσφυση. Ως αποτέλεσμα, και οι δύο ομάδες ελπίζουν να πάρουν ένα καλό αποτέλεσμα στους δρόμους του Μονακό.

  • 18/5/2021

Η κόντρα για την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών είναι πολύ κοντά και, αν και η McLaren ήταν κάπως πιο σταθερή στην αρχή της σεζόν, η Ferrari και η Alpine έχουν δείξει τις δυνατότητές τους.

Μετά τους τέσσερις πρώτους αγώνες, η σύνθεση του Woking προηγείται της Ferrari κατά πέντε βαθμούς και της Alpine κατά 45 , αλλά τίποτα από αυτά δεν θα έχει μεγάλη επίδραση στο αποτέλεσμα του Grand Prix του Μονακό , το οποίο ξεκινά αυτή την Πέμπτη με τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές.

Στη Βαρκελώνη είχαμε κάποιες ενδείξεις για το πού μπορούν να πάνε τα πράγματα στο Μονακό, καθώς πρόκειται για έναν αργό τομέα στον οποίο η πρόσφυση και η μηχανική πρόσφυση έχουν σημασία. Και σε αυτή τη σύγκριση, η Ferrari και η Alpine ήταν ανώτερες από τη McLaren και τις υπόλοιπες ομάδες στη μεσαία περιοχή του grid.

Κάτι που ενθαρρύνει και τις δύο να σκεφτούν ένα καλό αποτέλεσμα στους δρόμους του Μονακό και, κυρίως, να ξεπεράσουν τη McLaren στον ιδιαίτερο αγώνα τους.

«Πρόκειται για μια πολύ συγκεκριμένη πίστα. Ναι, προφανώς το να έχεις καλή κάθετη δύναμη στον τελευταίο τομέα (της Βαρκελώνης) σου δίνει μια καλή αναφορά και σε βάζει σε καλή διάθεση για να πας στο Μονακό, γιατί, σίγουρα, προτιμάς να είσαι γρήγορος στον τρίτο τομέα της Βαρκελώνης», λέει. Mattia Binotto.

«Και, ταυτόχρονα, το Μονακό έχει πολλές λεπτομέρειες σχετικά με τη διαμόρφωση του μονοθεσίου, την προετοιμασία των ελαστικών για τις κατατακτήριες δοκιμές ... Τα μονοθέσια είναι τόσο διαφορετικά στο Μονακό που θα μπορούσε να αλλάξει λίγο η εικόνα» , διευκρινίζει ο διευθυντής της Ferrari.

Προσθέτει, δε, ότι «αυτό στο οποίο πρέπει να επικεντρωθούμε τώρα είναι να συνεχίσουμε να μαθαίνουμε από όσα ζήσαμε στη Βαρκελώνη, προσπαθώντας να φτιάξουμε το καλύτερο δυνατό σχέδιο, την καλύτερη δυνατή διαμόρφωση για το Μονακό και να μεγιστοποιήσουμε την απόδοσή μας εκεί».

Αλλά, όπως επισημαίνει ο Binotto, υπάρχει ένα στοιχείο που είναι ακόμη πιο σημαντικό στο Μονακό από ό,τι σε άλλες πίστες: η αυτοπεποίθηση του αναβάτη να αναζητήσει τα όρια δίπλα στα εμπόδια.

Ο Marcin Budkowski, διευθύνων σύμβουλος της Alpine, σημειώνει ότι «η A521 είναι γενικά καλύτερο στις στροφές με αργή ταχύτητα, αν και το έχουμε βελτιώσει από την αρχή της σεζόν στις άλλες στροφές. Γενικά, το Μονακό είναι όλα σχετικά με την κάθετη δύναμη και την πρόσφυση, αλλά είναι επίσης ένα μέρος που δίνει μεγάλη έμφαση στους οδηγούς. Γι' αυτό θα είναι ζωτικής σημασίας οι οδηγοί να ολοκληρώσουν μια Πέμπτη χωρίς προβλήματα και να βρουν την αυτοπεποίθηση να είναι γρήγοροι από νωρίς, επιτρέποντάς τους να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα μονοθέσιά τους στις κατατακτήριες δοκιμές».

Κάτι που, στο Μονακό περισσότερο από ό,τι σε άλλα μέρη, μπορεί να μετριάσει τις πιθανές ελλείψεις ενός μονοθεσίου ή να ενισχύσει τις αρετές του.