Για όλα φταίει το… safety car!


Η ΙΤΑΛΙΚΗ ΦΙΡΜΑ ΕΚΑΝΕ ΕΝΔΕΛΕΧΗ ΕΡΕΥΝΑ, ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΔΕΙΞΕ ΠΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΛΑΤΑΡΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΙΛΒΕΡΣΤΟΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Η ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

  • 4/8/2020

Ο επικεφαλής της Pirelli, Mario Isola, είχε ξεκαθαρίσει έπειτα από τα επαναλαμβανόμενα συμβάντα του αγώνα της περασμένης Κυριακής, πως η εταιρία θα έκανε ενδελεχή έρευνα, προκειμένου να καταλήξει σε ένα ασφαλές συμπέρασμα αναφορικά με τα αίτια των κλαταρισμάτων στα εμπρόσθια αριστερά ελαστικά των Bottas, Sainz και Hamilton.

Σύμφωνα με την Pirelli, «ο βασικός λόγος έγκειται σε ένα σύνολο συνθηκών του αγώνα που οδήγησαν σε μια εξαιρετικά μακρά χρήση του δεύτερου σετ ελαστικών. Η δεύτερη περίοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας ώθησε σχεδόν όλες τις ομάδες να επισπεύσουν το προγραμματισμένο pit stop και έτσι να πραγματοποιήσουν ένα ιδιαίτερα μεγάλο τελικό κομμάτι του αγώνα περίπου 40 γύρων, που είναι περισσότερο από τα τρία τέταρτα του συνολικού μήκους του αγώνα σε μία από τις πιο απαιτητικές πίστες του προγράμματος».

Η ιταλική φίρμα προσθέτει πως «σε συνδυασμό με τον ιδιαίτερα βελτιωμένο ρυθμό των μονοθεσίων του 2020, καθώς ο χρόνος της pole position ήταν 1,2 δευτερόλεπτα ταχύτερος σε σύγκριση με το 2019, έκανε τους τελικούς γύρους του βρετανικού Grand Prix ιδιαίτερα δύσκολους, ως συνέπεια των μεγαλύτερων δυνάμεων που έχουν ασκηθεί ποτέ στα ελαστικά της Formula 1.

Επί της ουσίας η Pirelli στέλνει κι ένα μήνυμα προς τις ομάδες ενόψει του προσεχούς αγωνιστικού τριημέρου, δεδομένου του ότι στο γκραν πρι για τα 70 χρόνια της Formula 1, έχουν επιλεγεί να χρησιμοποιηθούν πιο μαλακά ελαστικά, δηλαδή οι γόμες C2, C3 και C4. Με λίγα λόγια η Pirelli «λέει» στις ομάδες πως στον αγώνα της προσεχούς Κυριακής η στρατηγική των δύο πιτ στοπ θα είναι η ενδεδειγμένη.