Η πίστα του Μαϊάμι άνοιξε τις πύλες της για πρώτη φορά σήμερα, υπό αρκετά υψηλές θερμοκρασίες, στους 52 βαθμούς Κελσίου στο οδόστρωμα.
Κάθε γύρος έβλεπε τους οδηγούς να αυξάνουν τη σιγουριά τους στην πίστα, και την άσφαλτο να βελτιώνεται, να γεμίζει γόμα, και να προσφέρει περισσότερη πρόσφυση.
Μετά και το λάθος του Valtteri Bottas στη Στροφή 7, που έφερε τη μοναδική διακοπή στη διαδικασία, όλοι οι οδηγοί βγήκαν έξω για συνεχόμενους γρήγορους γύρους.
Ο Charles Leclerc ετοίμασε τον ταχύτερο χρόνο του session, με τον George Russell στη δεύτερη θέση.
Η Mercedes μοιάζει βελτιωμένη, με τη νέα εμπρός και πίσω πτέρυγα, αν κι είναι σίγουρα ακόμα πολύ νωρίς για να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα.
Η Red Bull ακολούθησε, με τους Max Verstappen και Sergio Perez να ακολουθούν. Ο Ολλανδός έμοιαζε να ταλειπωρείται κάπως με την ισορροπία του μονοθέσιου, αν και ακόμα υπάρχει χρόνος να διορθωθεί αυτό.
Οι teammate των δύο πρώτων έμειναν πιο πίσω.
Ο Carlos Sainz είχε τετακέ και κλατάρισμα εξαιτίας αυτού, με αποτέλεσμα να χάσει την ευκαιρία του να γράψει χρόνο με τη μαλακή γόμα.
Ο Lewis Hamilton δεν είχε προβλήματα, κι έμεινε 8ος στην τελική κατάταξη, 0,8 δλ. από τον Leclerc.
Έκπληξη ήταν η 7η θέση του Alex Albon.
Η δεύτερη, πιο αντιπροσωπευτική διαδικασία δοκιμών θα αρχίσει στις 00:30 Ελλάδας.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1 | Charles Leclerc | 1’31.098 | 26 |
2 | George Russell | 1’31.169 | 23 |
3 | Max Verstappen | 1’31.277 | 14 |
4 | Sergio Perez | 1’31.301 | 22 |
5 | Pierre Gasly | 1’31.498 | 27 |
6 | Carlos Sainz | 1’31.528 | 25 |
7 | Alexander Albon | 1’31.854 | 20 |
8 | Lewis Hamilton | 1’31.956 | 23 |
9 | Kevin Magnussen | 1’32.559 | 20 |
10 | Daniel Ricciardo | 1’32.592 | 21 |
11 | Lando Norris | 1’32.615 | 26 |
12 | Fernando Alonso | 1’32.884 | 31 |
13 | Zhou Guanyu | 1’33.020 | 23 |
14 | Sebastian Vettel | 1’33.024 | 24 |
15 | Esteban Ocon | 1’33.417 | 27 |
16 | Lance Stroll | 1’33.576 | 23 |
17 | Valtteri Bottas | 1’33.773 | 13 |
18 | Yuki Tsunoda | 1’34.043 | 27 |
19 | Mick Schumacher | 1’34.945 | 20 |
20 | Nicholas Latifi | 1’35.637 | 27 |