Η αντιγραφή της Red Bull από μόνη της δεν αρκεί για την επιτυχία


Με το σχεδιαστικό concept της Red Bull να έχει αποδειχθεί πανίσχυρο στην τρέχουσα γενιά κανονισμών, ο ανταγωνισμός βγάζει κόλλα χαρτί και αντιγράφει - αλλά αυτό δεν αρκεί για να έρθει η επιτυχία.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤΟ: Getty Images / Red Bull Content Pool
  • 13/1/2024

Μετά τις δύο σεζόν κυριαρχίας της Red Bull υπό το νέο κανονιστικό πλαίσιο, το 2024 αναμένεται όλο και περισσότερες ομάδες να αντιγράψουν ένα ή και περισσότερα στοιχεία από τον σχεδιασμό των RB18 και RB19.

Ήδη από το 2023 ορισμένες ομάδες αναβάθμισαν τα μονοθέσιά τους στο πνεύμα της σχεδιαστικής φιλοσοφίας του μονοθέσιου των 21 νικών.

Ο τεχνικός διευθυντής της Red Bull, Pierre Wache, εξήγησε πως η αντιγραφή μπορεί να δουλέψει μόνο αν η διαδικασία γίνεται γνωρίζοντας το τι προσπαθείς να αντιγράψεις από τον ανταγωνισμό:

«Είναι εφικτό να κάνεις μία αντιγραφή, αλλά όπως και σε κάθε επιχείρηση που αφορά και τεχνικά μέσα, το 'πώς' αποτελεί το ένα από τα δύο ερωτήματα. Το δεύτερο και πιο σημαντικό είναι το 'γιατί'.

«Αν δεν μπορείς να απαντήσεις το 'γιατί', μπορείς να αντιγράψεις ό,τι θες, αλλά είναι καλύτερο να μείνεις σε αυτά που κατανοείς.»

Ο ίδιος παραδέχθηκε, μάλιστα, πως κι η ομάδα του έχει προχωρήσει σε αυτήν την πρακτική, αναγνωρίζοντας τους κινδύνους που μπορεί να κρύβει:

«Κι εμείς έχουμε αντιγράψει τους αντιπάλους μας. Ίσως να αντιγράψουμε και κάτι λάθος, αλλά πολλές φορές εμπνέεσαι από το τι έχουν κάνει οι άλλοι.

«Κάθε φορά, όμως, πρέπει να κατανοείς τι κάνεις. Αν κάνεις στείρα αντιγραφή, δεν πρόκειται να λειτουργήσει.

«Πρέπει να έχεις ξεκάθαρη εικόνα του τι θες να πετύχεις. Αν δεν έχεις ένα σαφή στόχο, δεν θα καταφέρεις τίποτα.»

Πηγή: Motorsport.com

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δείτε τι κάνει κάθε κουμπί στο τιμόνι ενός μονοθεσίου της Formula 1 (video)

Haas: Πώς ήρθε το διαζύγιο με τον Steiner - Ποιος είναι ο Ayao Komatsu

F1 2024: Επανέρχεται το παλιό όριο στα εξαρτήματα των κινητήρων - Δυσαρεστημένη η Ferrari