Η τρόμπα βενζίνης που χρησιμοποιεί η κινητήρια μονάδα της Red Bull είναι κατασκευής της ιταλικής Marelli και είναι ένα απλό κομμάτι του μοτέρ, δηλαδή δεν ενσωματώνει κάποια ιδιαίτερη τεχνολογία.
Τις συγκεκριμένες τρόμπες βενζίνης τις προμηθεύονται και άλλες ομάδες, οι οποίες είχαν εντοπίσει προβλήματα δυσλειτουργίας κατά τη διάρκεια των δοκιμών τόσο στο εργαστήριο, όσο και στην πίστα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, κάποιες ομάδες αντικατέστησαν πριν από τον αγώνα του Μπαχρέιν τα συγκεκριμένα εξαρτήματα, καθώς έβλεπαν πως στο κάτω μέρος του ρεζερβουάρ έμενα καύσιμο, το οποίο δεν μπορούσε να τραβήξει η τρόμπα.
Εκτιμάται πως μέρος του προβλήματος δυσλειτουργίας της αντλίας καυσίμου έχει να κάνει και με τα νέα γενιάς καύσιμα Ε10, τα οποία έχουν διαφορετική λειτουργία συγκριτικά με αυτά που χρησιμοποιούνταν μέχρι πέρυσι.
Η Red Bull δεν αντικατέστησε τις τρόμπες βενζίνης στους κινητήρες των δύο μονοθεσίων της, με συνέπεια να οδηγηθεί σε διπλή εγκατάλειψη…