McLaren: Πότε θα είναι έτοιμη η νέα αεροδυναμική σήραγγα


Το νέο, μεγάλο εργαλείο της McLaren στην προσπάθειά της να επιστρέψει στην κορυφή είναι σχεδόν έτοιμο προς χρήση.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤΟ: MCLAREN
  • 10/3/2023

Το 2019, ο Andreas Seidl, που μόλις είχε φτάσει στη McLaren ως team principal, εισηγήθηκε την κατασκευή μίας νέας αεροδυναμικής σήραγγας για την ομάδα, καθώς και ενός νέου προσομοιωτή.

Μπορεί ο Γερμανός να αποχώρησε με το τέλος του 2022 από το Woking για να γίνει CEO του Sauber Group, όμως το έργο που ο ίδιος πίεσε για να γίνει ολοκληρώνεται το καλοκαίρι.

Αυτό δήλωσε στο πλαίσιο του GP Μπαχρέιν ο νέος διευθυντής της ομάδας, Andreas Stella:

«Ελπίζουμε να βάλουμε το νέο μονοθέσιο στη νέα αεροδυναμική σήραγγα, που θα μπει σε λειτουργία τον Ιούνιο.

«Η σήραγγα έχει ήδη εγκατασταθεί, αλλά χρειάζεται μία διαδικασία για τη ρύθμιση όλων των παραμέτρων. Αυτό χρειάζεται κάποιες εβδομάδες.

«Σαν εγκατάσταση υπάρχει, ο ανεμιστήρας μπορεί να πάρει μπροστά. Είναι καλό για μένα αυτό, γιατί τον ακούω από το γραφείο μου. Και είναι και κάτι που μας ηρεμεί, γιατί δείχνει πως κάνουμε βήματα προόδου, αλλά ακόμα δεν μπορούμε να βάλουμε μέσα ένα μοντέλο του μονοθέσιου για δοκιμές.

«Στη νέα σήραγγα θα έχουμε ένα μοντέλο ως σημείο αναφοράς, και ένα για σύγκριση δεδομένων.

«Δεν θα βάλουμε εξ αρχής το μονοθέσιο του 2024 εκεί, θα βάλουμε πρώτα το παλιό, ώστε να καταλάβουμε πράγματα για τη σήραγγα, και μετά θα μπει το νέο.»

Κάπως έτσι, η McLaren θα πάψει σταδιακά να χρησιμοποιεί την πεπαλαιωμένη σήραγγα της Toyota στην Κολωνία, που στην εποχή της ήταν ό,τι καλύτερο είχε να προσφέρει η τεχνολογία προσομοίωσης και εξέλιξης, όμως πια είναι ασύμφορο και μη-αποδοτικό για τους Βρετανούς να κάνουν αυτό το ταξίδι ανά τακτά χρονικά διαστήματα.