Μόνον έτσι δεν θα… κουνηθεί κανείς στο Άμπου Ντάμπι


Θα επιχειρήσει ο Max Verstappen να βγάλει… εκτός μάχης (sic) τον Lewis Hamilton στο Άμπόυ Ντάμπι, προκειμένου να εξασφαλίσει τον πρώτο τίτλο της καριέρας του;

  • ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
  • 6/12/2021

Ερώτημα που… βασανίζει πολύ κόσμο τις τελευταίες ώρες, έπειτα από το «Χ» στη βαθμολογία, έναν αγώνα πριν από το φινάλε ίσως της πιο συναρπαστικής σεζόν των τελευταίων (τουλάχιστον) δέκα ετών στη Formula 1.

Λογικό είναι, θα μπορούσε κανείς να πει, να σκέφτονται έτσι κάποιοι. Το παρελθόν της Formula 1, άλλωστε, μας έχει διδάξει ότι «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα» σχεδόν πάντοτε. Πόσες και πόσες φορές, άλλωστε, δύο μονομάχοι αλληλοεξοντώθηκαν στην… αρένα της Formula 1; Πολλές.

Τι γίνεται, λοιπόν, στην περίπτωση που επιστρατευτούν… αθέμιτα μέσα ώστε να κριθεί είτε προς τη μία, είτε προς την άλλη πλευρά ο τίτλος;

Είναι προφανές ότι η FIA και η Liberty Media θα προσπαθήσουν τα επόμενα 24άωρα να στείλουν ξεκάθαρο μήνυμα προς κάθε πλευρά, ότι δεν θα γίνει αποδεκτή καμία αντιαθλητική συμπεριφορά, είτε από τους δύο διεκδικητές του τίτλου, είτε από οποιονδήποτε άλλον οδηγό.

Εντούτοις, επειδή κάποια πράγματα δεν μπορούν να αποδειχθούν ποτέ, η FIA έχει στα χέρια της ένα πολύ ισχυρό «όπλο», προκειμένου να διαφυλάξει την υστεροφημία του Πρωταθλήματος, αλλά και τον ίδιον τον Michael Masi, τον οποίον αυτοί οι απίθανοι Αμερικανοί της Liberty Media έδωσαν βορά στα στόματα των πεινασμένων συνωμοσιολόγων, αποκαλύπτοντας on air τη... διαπραγμάτευσή του με τη Red Bull για την ποινή του Verstappen πριν την τελευταία εκκίνηση του αγώνα.

Στον τελευταίο του αγώνα ως πρόεδρος της FIA, ο Jean Todt, θα πρέπει να αναλάβει δράση και να αποτελέσει τον πολύτιμο αρωγό των αγωνοδικών στο Άμπου Ντάμπι.

Δεν γνωρίζω πόσο «δόκιμο» θα είναι ο ίδιος ο απερχόμενος πρόεδρος της FIA να είναι επικεφαλής των επιτροπής των αγωνοδικών, ωστόσο θα μπορούσε να έχει έναν ρόλο συμβούλου, προκειμένου και οι αγωνοδίκες να αισθάνονται πως έχουν δίπλα τους έναν άνθρωπο που μπορεί να τους βοηθήσει με την πολύτιμη γνώση κι εμπειρία τους, εφόσον τούτο καταστεί αναγκαίο.

Η FIA έχει το μαχαίρι, έχει και το καρπούζι. Κι ήρθε η ώρα να αποδείξει ότι και θέλει αλλά και μπορεί να προστατεύσει το κορυφαίο πρωτάθλημα μηχανοκίνητων…