Νέα οδηγία της FIA για τις ευλύγιστες πτέρυγες - Τι αλλάζει


Η FIA πρόκειται να εκδώσει νέα ντιρεκτίβα για τον τρόπο με τον οποίο λυγίζουν οι εμπρός και πίσω πτέρυγες κάτω από τις αεροδυναμικές πιέσεις.

  • ΦΩΤΟ: LAT Images/Pirelli
  • 1/2/2025

Η σεζόν του 2025 ξεκινά με ακόμα πιο αυστηρούς περιορισμούς στην ευκαμψία των αεροτομών των μονοθέσιων, παρά το γεγονός ότι σε πρώτη φάση η FIA είχε δηλώσει ικανοποιημένη από την επάρκια των δοκιμών ως είχαν μέχρι και πέρυσι.

Από την πρεμιέρα στην Αυστραλία, τα στατικά τεστ θα είναι πολύ πιο αυστηρά σε ό,τι αφορά τις πίσω πτέρυγες, ενώ επιπλέον τεστ θα γίνονται και για τις εμπρός αρχής γενομένης από το Ισπανικό GP τον Ιούνιο.

«Μετά από περαιτέρω ανάλυση που διενεργήθηκε από το Τμήμα Μονοθέσιων της FIA μετά την ολοκλήρωση της σεζόν του 2024, δεσμευόμαστε να διασφαλίσουμε ότι η ευελιξία του αμαξώματος δεν αποτελεί πλέον σημείο διαμάχης για τη σεζόν του 2025», επιβεβαίωσε η FIA στο Autosport.

«Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, θα αυξήσουμε το εύρος των δοκιμών της πίσω πτέρυγας από την αρχή της σεζόν του 2025 και θα εισαχθούν πρόσθετες δοκιμές μπροστινής πτέρυγας από το GP της Ισπανίας.

«Αυτή η σταδιακή προσέγγιση επιτρέπει στις ομάδες να προσαρμόζονται χωρίς να χρειάζεται να απορρίπτουν άσκοπα υπάρχοντα εξαρτήματα. Αυτές οι προσαρμογές στοχεύουν στην περαιτέρω βελτίωση της ικανότητάς μας να παρακολουθούμε και να επιβάλλουμε τους κανονισμούς ευελιξίας του αμαξώματος, διασφαλίζοντας ίσους όρους ανταγωνισμού για όλους τους αγωνιζόμενους για την προώθηση δίκαιων και συναρπαστικών αγώνων.»

Ειδικά με την επιλογή τα τεστ για τις εμπρός αεροτομές να έρχονται πιο αργά μες τη σεζόν, στις αρχές καλοκαιριού, η FIA θέλει να δώσει τη δυνατότητα στις ομάδες να προσαρμοστούν χωρίς να πρέπει αλλάξουν πτέρυγες, καθώς αρκετές θα παραμείνουν με αυτές από το 2024.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Lewis Hamilton: Ατύχημα στις δοκιμές με τη Ferrari στη Βαρκελώνη

Η πρόβλεψη του Newey για τα μονοθέσια του 2026 - Ποιο στοιχείο θα κυριαρχήσει

Πιλότος της Formula 1 μόλις πήρε… δίπλωμα οδήγησης! (photo)