Πώς η Ferrari απέφυγε στρατηγικό λάθος μέσα σε ένα δευτερόλεπτο


Ο διευθυντής της Scuderia Ferrari, Mattia Binotto, εξήγησε πώς η ομάδα του αντέδρασε σε τρομερά μικρό χρόνο, καλώντας τον Carlos Sainz στα pits την κατάλληλη στιγμή.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
  • 20/6/2022

Στον 49ο γύρο του Καναδικού Grand Prix, ο Yuki Tsunoda μπλόκαρε στην έξοδο του pitlane και βρέθηκε στις μπαριέρες, με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί εκεί, και να δημιουργεί μία δύσκολη συνθήκη για το race control.

Οι άνθρωποι στη διεύθυνση του αγώνα καθυστέρησαν να πάρουν απόφαση για το αν θα βγάλουν ή όχι το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στην πίστα.

Σε εκείνη τη φάση, ο Carlos Sainz ήταν ακόμα στην πίστα, μην έχοντας κάνει δεύτερο pit stop, σε αντίθεση με τον Max Verstappen, που είχε κάνει τη δική του στάση έξι γύρους νωρίτερα.

Το timing του SC και του πότε πέρασε ο Ισπανός από την είσοδο του pitlane ήταν το ιδανικό, αλλά 1 ή 2 δευτερόλεπτα να γινόταν αυτόν, ο αγώνας του θα είχε καταστραφεί ολοσχερώς.

«Πήρε πολλή ώρα να αποφασιστεί αν θα έβγαινε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, και σε εκείνη τη φάση ο Carlos ηγείτο του αγώνα, και το SC βγήκε τη στιγμή που ήταν στο τέλος της μεγάλης ευθείας, κατευθυνόμενος για την τελευταία στροφή,» εξήγησε ο Mattia Binotto.

«Η ομάδα αντέδρασε εξαιρετικά, όπως κι ο οδηγός που πρόλαβε να μπει στα pits. Είχαμε ένα δευτερόλεπτο να αντιδράσουμε, και αντιδράσαμε εντός αυτού του χρονικού διαστήματος.

«Αν δεν είχαμε τόσο καλή αντίδραση, θα ήταν δύσκολα τα πράγματα για τον Carlos, και πιστεύω πως χρειαζόμαστε πιο γρήγορες αποφάσεις από τη διεύθυνση του αγώνα. Τους πήρε πολλή ώρα να το αποφασίσουν.»