Πόσα μεταλλικά μέρη φτιάχνει την χρονιά η ομάδα F1 της Mercedes-AMG;


ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ROAD AND TRUCK ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ FORMULA 1 ΤΗΣ MERCEDES-AMG ΣΤΟ BRACKLEY ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ, ΚΑΙ ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΣΠΟΡ ΤΟΣΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: MERCEDES-AMG
  • 14/4/2019

Η ομάδα που μόλις σήμερα κατάφερε να κάνει το τρίτο "1-2" της χρονιάς σε τρεις αγώνες, πηγαίνει πίσω στην ιστορία και φθάνει ως τις αρχές των 70's ως Τyrrell. Από εκεί και μετά από διάφορες σπόντες και μερικές υπέροχες στιγμές (η απίστευτη χρονιά του Ross Brawn), τελικά βρέθηκε να ανήκει στην Mercedes και να έχει κατακτήσει ήδη 5 τίτλους, ετοιμάζοντας όπως φαίνεται έναν ακόμα.

Στην ομάδα απασχολούνται 1.450 άνθρωποι  και τα νούμερα που σχετίζονται με την εμπλοκή της Mercedes είναι άκρως εντυπωσιακά. Κατασκευάζονται πέντε σασί από carbon fiber για κάθε χρονιά, το καθένα εκ των οποίων χρειάζεται 25 ημέρες για να φτιαχτεί και άλλες 25 ημέρες για να γίνει το τελικό φινίρισμα. Παράλληλα φτιάχνονται και αρκετά ακόμα αντίτυπα από fiber glass για διαφημιστικούς σκοπούς τα οποία το καθένα κοστίζει γύρω στα 300.000 ευρώ (συν βέβαια τον χρόνο που ξοδεύεται για την παραγωγή τους).

Περίπου το 80% του αγωνιστικού μονοθεσίου θα έχει υποστεί αλλαγές μέχρι το τέλος της κάθε χρονιάς. Οι σημαντικότερες αλλαγές αφορούν την προσπάθεια διατήρησης του βάρους στο μίνιμουμ χρησιμοποιώντας πανάκριβα εξωτικά υλικά, με τους μηχανικούς της εταιρίας να υποστηρίζουν ότι 10 κιλά λιγότερα αντιστοιχούν στο απίστευτο νούμερο των 0,3 δευτερολέπτων ανά γύρο.

Η Μercedes-AMG κατασκευάζει γύρω στα 30.000 μεταλλικά τμήματα μέσα στη χρονιά, και χρησιμοποιεί εκτός από ανθρώπους και 24 ρομπότ, τα οποία μπορούν να "εργάζονται" για 24 ώρες το 24ώρο. Ένα αυτοκίνητο της F1 έχει περίπου 70.000 κομμάτια (μαζί με τον κινητήρα που φτιάχνεται σε άλλες εγκαταστάσεις), και πριν φθάσει στην τελική του μορφή περνά από δεκάδες δοκιμές, μεταξύ των οποίων και ατέλειωτες ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα.

Το εργατικό προσωπικό αποτελείται από 950 υψηλά ειδικευμένους στο Brackley και άλλους 450 στο Brixworth. Πάντως οι κόποι τους φαίνεται αν αποδίδουν καρπούς, καθώς έχουν σαρώσει τα πρωταθλήματα τα τελευταία χρόνια και τίποτα δεν φαίνεται να μπορεί να αλλάξει αυτή την κατάσταση ούτε φέτος. 

Πηγή: Road and Truck