Σίγουρη πως έλυσε τα θέματα αξιοπιστίας η Ferrari


Ο επικεφαλής του τομέα του κινητήρα της Ferrari, Enrico Gualtieri, δηλώνει βέβαιος πως τα θέματα αξιοπιστίας με τη μονάδα ισχύος του 2022 έχουν ήδη λυθεί ενόψει 2023.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤΟ: FERRARI
  • 17/2/2023

Η Ferrari αντιμετώπισε σημαντικά προβλήματα αξιοπιστίας με τη μονάδα ισχύος της το 2022, με δεδομένο ότι βρήκε αρκετά οφέλη σε επίπεδο απόδοσης, αλλά χωρίς να έχει εξασφαλίσει τη βιωσιμότητα του μοτέρ.

Ως εκ τούτου, για το 2023 στόχος του τομέα του κινητήρα ήταν να βελτιωθεί η αξιοπιστία που κόστισε νίκες και βάθρα για την ομάδα πέρυσι.

Φαίνεται πως, μετά τα τεστ στο δυναμόμετρο, αυτά έχουν λυθεί.

«Η δουλειά που κάναμε ενόψει της νέας σεζόν είναι συνήθως πολύ έντονη, και φέτος δεν ήταν διαφορετικά τα πράγματα,» δήλωσε ο Enrico Gualtieri.

«Πλέον, ακόμα και τα υγρά των μονάδων ισχύος, τα λιπαντικά και τα καύσιμα, έχουν 'παγώσει'. Οι μόνες αλλαγές που μπορούμε να κάνουμε αφορούν την αξιοπιστία.

«Η αξιοπιστία ήταν η αχίλλειος πτέρνα μας πέρυσι. Έτσι, δουλέψαμε πάνω σε αυτό κατά τη διάρκεια του χειμώνα, ώστε να λύσουμε τα προβλήματά μας και να φτάσουμε τα επιθυμήτα επίπεδα αξιοπιστίας. Αυτός ήταν ο στόχος μας για το 2023.»

Και συνέχισε:

«Η δουλειά που κάναμε αφορούσε τομείς όπως ο σχεδιασμός, η διαδικασία συναρμολόγησης, προσπαθώντας παράλληλα να βρούμε νέες λύσεις σε ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα.

«Χρησιμοποιήσαμε και όσα μάθαμε στο δεύτερο μισό της περυσινής σεζόν, και εξελίξαμε όποια εξαρτήματα έπρεπε. Αυτή η διαδικασία δεν τελειώνει ποτέ, είναι απαραίτητη η συνεχής βελτίωση ώστε να φτάσουμε στα επιθυμητά επίπεδα αξιοπιστίας.

«Είχαμε θετική ανατροφοδότηση μετά από όσα κάναμε στο δυναμόμετρο, αλλά όπως πάντα η πίστα θα δείξει αν κάναμε καλή δουλειά.»