Τι ισχύει για τις αναβαθμίσεις και τον κινητήρα της Ferrari


Οι επόμενοι δύο μήνες θα δουν τη Ferrari F1-75 να αλλάζει όψη, και μαζί να βελτιώνεται στην πίστα, χάρη στο πλάνο αναβαθμίσεων και την αύξηση της ιπποδύναμης που έχει σχεδιάσει η ομάδα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ, ΦΩΤ.: FERRARI MEDIA
  • 5/4/2022

Η νέα γενιά μονοθέσιων αναζωπυρώνει και την διαρκή προσπάθεια των ομάδων να εισάγουν αναβαθμίσεις, καθώς ακόμα υπάρχει μεγάλο περιθώριο βελτίωσης. 

Ακόμα και στην περίπτωση της Ferrari, που έχει ξεκινήσει ιδανικά τη σεζόν με μία νίκη και δύο διπλά βάθρα, είναι επιτακτική η ανάγκη για εξέλιξη, ώστε να μπορέσουν οι Ιταλοί να διατηρηθούν σε αυτά τα επίπεδα ανταγωνιστικότητας. 

Σύμφωνα με την ιταλική έκδοση του Motorsport.com, στην Ίμολα (τον 4ο αγώνα της σεζόν, στις 24 Απριλίου) θα έρθει το πρώτο μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων για την F1-75, που θα έχει ως στόχο τη βελτίωση της αεροδυναμικής της, αλλά και τη μείωση τους βάρους της.

Αυτή τη στιγμή είναι υπέρβαρη κατά 10 κιλά από το κατώτατο όριο, και με τις εν λόγω αναβαθμίσεις, θα ελαφρύνει κατά 3 κιλά. 

Σε ό,τι αφορά το porpoising, που δεν ταλαιπωρεί ιδιαίτερα τη Scuderia άλλα παραμένει ζήτημα προς επίλυση, οι όποιες αναβαθμίσεις θα έρθουν στη Βαρκελώνη, στα μέσα Μαΐου, γεγονός που θα επιτρέψει στην ομάδα να χαμηλώσει το ύψος του μονοθέσιου.

Ακόμα στο... ρελαντί ο κινητήρας

Πλέον όλοι παραδέχονται πως η Ferrari διαθέτει τον πιο ισχυρό κινητήρα. Αυτό λένε τα δεδομένα από το GPS, ακόμα κι αν δεν έχει φανεί στην πίστα, ιδίως στην Τζέντα, όπου η RB18 κυριάρχησε σε αυτόν τον τομέα.

Ο λόγος εντοπίζεται στην απόφαση της ομάδας να τρέχει τη μονάδα ισχύος σε πιο συντηρητικά modes, ώστε να συλλέξει δεδομένα για την αξιοπιστία της, και να μπορέσει να την πιέσει πιο μετά μέσα στη σεζόν - μία τακτική που ακολουθεί εδώ κι αρκετά χρόνια.

Το ρεπορτάζ του formu1a.uno αναφέρει πως η πραγματική απόδοση της PU θα φανεί από το GP Ισπανίας, όταν οι Ιταλοί θα εισάγουν τον δεύτερο κινητήρα της χρονιάς, τον οποίον κι αναμένεται να πιέσουν περισσότερο, λειτουργώντας σε πιο υψηλά, «επιθετικά» modes. 

Αυτό σημαίνει πως στο Montmelo η F1-75 θα δεχτεί τις περισσότερες, πιθανώς πιο επιδραστικές αλλαγές για το πρώτο μισό της σεζόν.