Άλλαξε ο Μανωλιός…


Ρίχνοντας μια ματιά στην λίστα με τις συμμετοχές στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 του 2023, υπήρξαν ομολογουμένως κάποια πράγματα που μας τράβηξαν το βλέμμα. Κάποια στοιχεία, τα οποία ίσως να περνούσαν στα «ψιλά γράμματα» υπό διαφορετικές συνθήκες. Κι εξηγούμαι.

Πρωτίστως, να καλωσορίσουμε τον… καινούριο πιλότο της Aston Martin. Ο Fernando Alonso Diaz δεν είναι άλλος από τον γνωστό μας Fernando, με τη διαφορά πως οδεύοντας προς το φινάλε της λαμπερής καριέρας του στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο Αστουριάνος αποφάσισε να τιμήσει το επώνυμο και της μητέρας του. Έτσι στην επίσημη λίστα συμμετοχών εμφανίζεται ως Fernando Alonso Diaz, δηλαδή με τα επώνυμα και των δύο γονέων του. Επί του πρακτέου η διαφορά είναι μικρή, καθώς στο Live timing θα εξακολουθήσει να εμφανίζεται το «ALO», όμως για τον ίδιο είναι μια κίνηση με ιδιαίτερη σημειολογία.

Το αυτό ισχύει και για τον Sergio Perez, ο οποίος δηλώθηκε για το 2023 ως Sergio Perez Mendoza. Και στην περίπτωση του Μεξικανού, όμως, δεν πρόκειται επί της ουσίας να δούμε σημαντικές αλλαγές, καθώς στο live timing θα εμφανίζεται μόνο το «PER».

Πάμε τώρα στην Παγκόσμια Πρωταθλήτρια. Η Red Bull και η Honda συνεργάζονται κι επισήμως ξανά! «Μα καλά, η Honda δεν έφυγε ποτέ» θα πει κανείς. Ομολογουμένως, η Honda επί της ουσίας δεν αποχώρησε ποτέ με τη συνεργασία της με τη Red Bull να συνεχίζεται κανονικά, ασχέτως εάν δεν εμφανιζόταν επίσημα η ιαπωνική εταιρία. Για παράδειγμα, στην «entry list» του 2022, η Red Bull εμφανιζόταν να προμηθεύεται κινητήρες από την Red Bull RBPT, ενώ φέτος από την Honda RBPT. Φυσικά, και για την AlphaTauri ισχύει ακριβώς το ίδιο. Να σημειωθεί, πάντως, πως δεν πρόκειται για «νέο προμηθευτή κινητήρων», καθώς αυτόν τον τίτλο τον διατηρεί η Red Bull Powertrains, όμως από μόνη της η επιστροφή του ονόματος της Honda στην «entry list» προκάλεσε συζητήσεις που άπτονται και του περιβόητου ζητήματος του «παγώματος» εξέλιξης των μονάδων ισχύος.

Τέλος, ο Nyck De Vries θα χρησιμοποιεί τον αριθμό «21», ο Logan Sargeant το «02», ο Oscar Piastrei το «81» και ο Nico Hulkenberg το «27», το οποίο είχε επιλέξει από την πρώτη σεζόν κατά την οποία καθιερώθηκαν οι σταθεροί αριθμοί για τον εκάστοτε οδηγό της Formula 1.