Formula 1 – Ιταλία: Τους χάλασε τη... φιέστα!


Το γκραν πρι της Μόντσα για ακόμα μία φορά αποδείχθηκε άκρως ανατρεπτικό, με τον Max Verstappen να κάνει… δήλωση προς πάσα κατεύθυνση!

Δεν αποτελεί κάποιου είδους έκπληξη ότι και φέτος το ιταλικό γκραν πρι ήταν γεμάτο εκπλήξεις. Η Μόντσα παραδοσιακά άλλωστε, μας προσφέρει αγώνες που κινούνται πολύ μακριά από τα συνηθισμένα, ενίοτε με νικητές που ούτε καν θα μπορούσε να φανταστεί κανείς. Συχνά, όμως, με πρωταγωνιστές που βρίσκουν πεδίον δόξης λαμπρόν για να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους και να κάνουν ακόμη κι αυτούς, τους «αυστηρούς» οπαδούς της Ferrari, τους «τιφόζι» της κόκκινης εξέδρας, να τους χειροκροτήσουν.

Εντάξει, ίσως για τους «βαμμένους» να μην ήταν εύκολο την Κυριακή που πέρασε να χειροκροτήσουν τον Max Verstappen. Όμως οι πιο… ψύχραιμοι δεν χωρά αμφιβολία πως θα ικανοποιήθηκαν από την εκπληκτική απόδοση του Ολλανδού, ο οποίος ανέτρεψε κάθε προγνωστικό, κάθε δεδομένο, και πανηγύρισε μια νίκη που, εντάξει, μπορεί να μην τον ανακηρύσσει «διεκδικητή του Πρωταθλήματος», εντούτοις είναι μια τόνωση ηθικού και του επιτρέπει να αισθάνεται περισσότερη αισιοδοξία για τη συνέχεια.

Διότι δεν είναι δα και λίγο πράγμα, εκεί που άπαντες περίμεναν έναν «σφιχτό» αγώνα με μικρές διαφορές, ξαφνικά ένας πιλότος να κερδίσει με σχεδόν 20 sec απόσταση από τον δεύτερο. Για τον Verstappen, όμως, ακόμα κι αυτό φάνηκε να γίνεται… εύκολα! Προφανώς δεν ήταν καθόλου έτσι τα πράγματα, όμως έχει αυτό το χάρισμα αυτό το παιδί: να κάνει τα δύσκολα να φαντάζουν απλοϊκά.

Πάμε στη McLaren. Η αλήθεια είναι ότι τα πράγματα στη βρετανική ομάδα θα μπορούσαν να ήταν πολύ χειρότερα απ’ όσο έγιναν κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ο Norris για ακόμη μία φορά έδειξε αρκετά ευάλωτος, δεν απέφυγε τα λάθη και χρειάστηκε το… μαγικό κουμπί του Andrea Stella, ώστε ο Piastri να το δώσει τη θέση του και να κάνει η McLaren το 203.

Όσο για τον Αυστραλό, μικρό το κακό. Και το… χατίρι της ομάδας έκανε, δείχνοντας προς τα έξω ότι όταν του ζητούν κάτι με ευγένεια μπορεί να γίνει απόλυτα συνεργάσιμος, και έφυγε από τον «ναό της ταχύτητας» με μια απώλεια μόλις τριών βαθμών συγκριτικά με τον teammate του. Προφανώς θα του άρεσε περισσότερο η διαφορά από τους 34 να είχε πάει στους 37, όμως ακόμα και οι 31 βαθμοί είναι αρκετοί, προκειμένου να τον κάνουν να αισθάνεται άνετα. Κι όσο ο Norris δεν κερδίζει, τόσο πιο κοντά θα βρίσκεται αγώνα με τον αγώνα ο Piastri.

Η Ferrari προφανώς επηρεάστηκε από την «αύρα» της κόκκινης εξέδρας, με τον Leclerc να ακολουθεί τις δύο McLaren και τον Hamilton να ξεπερνά τις δυσκολίες και να εκμηδενίζει την ποινή των πέντε θέσεων που του είχε επιβληθεί στην Ολλανδία.

Στη Mercedes θα πρέπει να βρουν τον τρόπο να… συνεφέρουν λίγο τον Antonelli, διότι για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα έδειξε κάποιες στιγμές να είναι εκτός τόπου και χρόνου, δεχόμενος ποινή και στέλνοντας ένα –όσο και να ‘ναι- «άσχημο» μήνυμα προς τα έξω.

Hadjar μικρός Θεός για ακόμα έναν αγώνα, Bortoleto με διαφορά ο πιο βελτιωμένος και με διάρκεια πιλότος από τη νέα γενιά και φυσικά Albon σταθερή αξία!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

GP Ιταλίας: Οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών - Τεράστια επίδοση Albon

Alpine: Gasly διαρκείας με στόχο το πρωτάθλημα

Ριζικές αλλαγές στην F1: Πιο μικροί αγώνες, περισσότερα sprints, αλλαγή ταυτότητας