GP Ουγγαρίας: Η «απάντηση» ήρθε από το… grid!


ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΤΗΣ RED BULL ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΕ ΕΝΑ ΟΥΓΓΡΙΚΟ ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΧΑΣΤΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ…

Έχοντας κατά νου την εικόνα των κατατακτήριων του Σαββάτου, από καθ’ αυτόν τον αγώνα της Ουγγαρίας δεν θα έπρεπε να περιμένει κανείς πολλά. ΚΙ όντως, εν μέρει αυτή η άποψη αποδείχθηκε ορθή, μιας και σε ό,τι είχε να κάνει με τον νικητή, δεν υπήρξε ούτε για ένα δευτερόλεπτο αμφισβήτηση του ποιος θα ήταν.

Ο Lewis Hamilton έκανε απλά ακόμα έναν… περίπατο σε μια πίστα που με διαφορά είναι η αγαπημένη του. Όγδοη νίκη στο Hungaroring για τον εξάκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή, ο οποίος ισοφάρισε το σχετικό ρεκόρ του Michael Schumacher και έφτασε τις 86 πρωτιές σε αγώνες. Όπερ σημαίνει πως θέλει ακόμα πέντε νίκες για να «πιάσει» τον Schumi στην κορυφή όλων των εποχών, με 91 νίκες στην καριέρα του στη Formula 1.

Κατ’ εμέ, όμως;, η στιγμή που έκρινε τον αγώνα έλαβε χώρα… πριν την εκκίνησή του. Η τιτάνια προσπάθεια των μηχανικών της Red Bull, οι οποίοι χρειάστηκαν λιγότερα από 13’ για να αντικαταστήσουν στο grid –επαναλαμβάνω, στο grid, κι όχι στο γκαράζ της ομάδας- τα σπασμένα τμήματα από την εμπρόσθια αριστερή ανάρτηση του μονοθεσίου του Max Verstappen, ήταν αυτή που έκρινε τον αγώνα.

Δεν είναι υπερβολή. Καταφέρνοντας ο Ολλανδός να εκκινήσει, απέδειξε αυτό που όλοι σιγοψιθύριζαν, δηλαδή πως στην ουσία ήταν ο μοναδικός πιλότος που θα μπορούσε να βάλει… δύσκολα στη Mercedes. Και τα κατάφερε ο Verstappen, μιας και εκμεταλλεύτηκε το λάθος του Bottas στην εκκίνηση, διατηρώντας με δυσκολία αλλά συνάμα κι αποτελεσματικότητα, τη δεύτερη θέση στον αγώνα.

Ο Bottas, πάλι, έκανε κάτι που δεν συνηθίζουν οι πιλότοι της Formula 1. Επί της ουσίας οδήγησε για περισσότερους από 40 γύρους σε ρυθμό κατατακτήριων δοκιμών, δοκιμάζοντας εναλλακτικές στρατηγικές, προκειμένου να φτάσει και να προσπεράσει τον Verstappen και να κάνει ακόμα ένα «1-2» για τη Mercedes. Κι αν ο αγώνας είχε ακόμα έναν γύρο, ίσως να τα κατάφερνε.

Η Ferrari πνίγηκε και σε αυτόν τον αγώνα στη φετινή μετριότητά της, η Racing Point σε κανένα σημείο δεν κατάφερε να δικαιολογήσει τα περί «δεύτερης δύναμης στο grid», ενώ δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε στην «αλεπού» Guenther Steiner, ο οποίος επέλεξε να εκκινήσουν τα μονοθέσια της Haas από τα πιτ αλλά να βάλουν σλικ ελαστικά. Και δικαιώθηκε πανηγυρικά, με τους πρώτους φετινούς αγώνες για την ομάδα του που ήρθαν –φυσικά- από τον Kevin Magnussen.

Η Formula 1 κάνει πλέον μια μικρή παύση, πριν από την επόμενη τριάδα αγώνων σε Αγγλία και Ισπανία. Και οι μηχανικοί καλούνται να δώσουν απαντήσεις στο ερώτημα «μπορεί η συνέχεια του φετινού Πρωταθλήματος να είναι συναρπαστική και να μην εξελιχθεί σε ακόμα έναν μονόλογο της Mercedes;». Οψόμεθα…