Λάθη, λάθη, λάθη…


Ο τρίτος αγώνας της χρονιάς για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως «ανατρεπτικός», με βάση όλα όσα είδαμε να συμβαίνουν στην πίστα του «Άλμπερτ Παρκ». Επί της ουσίας, όμως, ήταν απλά ο αγώνας των λαθών. Σε όλα τα επίπεδα.

Τα λάθη ήταν αυτά που καθόρισαν την εξέλιξη του αυστραλιανού γκραν πρι, αρχής γενομένης από την γι’ ακόμα μία φορά ανεξήγητη απόφαση του αλυτάρχη να βγάλει κόκκινη σημαία έπειτα από την έξοδο του Alexander Albon. Ακόμα και οι ίδιοι οι άνθρωποι της Formula 1, την ώρα της εξέλιξης του αγώνα, απορούσαν με τον αλυτάρχη, καθώς ήταν μια περίπτωση που με ένα απλό εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας θα μπορούσε να είχε διευθετηθεί.

Λάθος μεγάλο από τους ανθρώπους του αγώνα, οι οποίοι άθελά τους «κατέστρεψαν» τον αγώνα του George Russell, καθώς πήγε στον κάλαθο των αχρήστων η στρατηγική της Mercedes να βάλει στα πιτ τον εκείνη τη στιγμή πρωτοπόρο του αγώνα.

Θα μπορούσε κανείς να πει πως αν δεν είχε προκύψει το πρόβλημα με τη μονάδα ισχύος στο μονοθέσιο του Βρετανού, η Mercedes θα είχε κάθε λόγο να αισθάνεται δυσαρεστημένη από τη συγκεκριμένη απόφαση. Όμως ήρθε αυτό το πρόβλημα με τον κινητήρα στο ασημί μονοθέσιο για να αλλάξει την κουβέντα.

Φυσικά ένα λάθος ήταν αυτό που ολοκλήρωσε άδοξα τον αγώνα του Charles Leclerc, ένα λάθος που ο Μονεγάσκος πλήρωσε πολύ ακριβά, καθώς έπειτα από τρεις αγώνας είναι μόλις δέκατος στην βαθμολογία, με έξι βαθμούς και στο -63 από την κορυφή!

Λαθών συνέχεια από τους υπευθύνους του αγώνα και με την δεύτερη κόκκινη σημαία. Ακόμα και ο ίδιος ο Max Verstappen εξέφρασε τον προβληματισμό του για το γεγονός ότι βγήκε κόκκινη σημαία στην περίπτωση της εγκατάλειψης του Magnussen. Κι είναι αλήθεια ότι εάν αρχίζει έτσι η σεζόν, με συμβάντα όπως της Σαουδικής Αραβίας με τον Stroll αλλά και .όσα συνέβησαν στη Μελβούρνη, οι οιωνοί δεν είναι καλοί.

Ακόμα ένα λάθος, αυτή τη φορά από τον Carlos Sainz, είχε ως συνέπεια ο Ισπανός να δεχθεί μια ποινή πέντε δευτερολέπτων, η οποία τον έφερε εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας, κι ως εκ τούτου τη Ferrari στο «μηδέν» στη Μελβούρνη.

Και φυσικά δεν μπορεί κανείς να μην σταθεί και στα όσα τραγελαφικά έλαβαν χώρα στο φινάλε του αγώνα. Από τη στιγμή που αποφασίστηκε η ολοκλήρωση του αγώνα με βάση την κατάταξη που υπήρχε πριν από το συμβάν με Sainz και Alonso, για ποιόν λόγο έπρεπε να δούμε αυτή την… παρωδία του τερματισμού πίσω (ουσιαστικά) από το αυτοκίνητο ασφαλείας;

Ούτε καν για… τηλεοπτική χρήση δεν ήταν τα συγκεκριμένα πλάνα, τρανή απόδειξη ότι στην FIA θα πρέπει άμεσα να κάνουν «επανεκκίνηση», να αναθεωρήσουν το σκεπτικό τους και να αντιληφθούν ότι με τέτοιες τραγελαφικές αποφάσεις, μόνο κακό κάνουν στο σπορ.