Η Mercedes-Maybach Pullman είναι άξια διάδοχος της θρυλικής 600


Η νέα εκδοχή της Mercedes-Maybach Pullman συνεχίζει τη μεγάλη παράδοσης της γερμανικής εταιρείας στις high end λιμουζίνες.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 16/3/2018

Τις δεκαετίες του ’60 και του ’70 η 600 Pullman ήταν ότι πιο ακριβό, πολυτελές και εντυπωσιακό μπορούσε να αγοράσει κανείς με το αστέρι στο καπό. Σήμερα το αντίστοιχό της φιλοδοξεί να γίνει η κορυφαία έκδοση της Mercedes-Maybach, η Pullman, η οποία εκτείνεται στα 6,50 m και απέκτησε μια καινούργια, ακόμα πιο επιβλητική εμφάνιση.

Κύριο σημείο διαφοροποίησής της σε σχέση με την προηγούμενη εκδοχή της αλλά και από τις πιο απλές εκδόσεις της S-Class η νέα, εμπνευσμένη από το πρωτότυπο Vision Mercedes-Maybach 6 του 2016, μάσκα με τις κάθετες γρίλιες. Η οποία χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής, ενώ εξίσου εντυπωσιακές είναι και οι ζάντες των 20 ιντσών με την ειδική για την περίσταση σχεδίαση, καθώς και η διχρωμία του αμαξώματος που μπορεί να επιλέξει κανείς.

Στο εσωτερικό τα πάντα περιστρέφονται γύρω από τους πίσω επιβάτες και τη δημιουργία ενός όσο το δυνατόν πιο πολυτελούς περιβάλλοντος. Έτσι υπάρχουν μέχρι και τέσσερα ανεξάρτητα καθίσματα, εκ των οποίων τα δύο που κοιτάζουν προς τα εμπρός είναι αυτά που παρέχουν το μεγαλύτερο δυνατό χώρο για τα πόδια και είναι πολλαπλώς ρυθμιζόμενα. Τόσο που παραπέμπουν σε αυτά που έχουν οι αεροπορικές εταιρείες στην First Class τους.   

Ο εξοπλισμός είναι φυσικά υπερπλήρης, η λίστα των εξτρά εκτεταμένη και πανάκριβη, ενώ το ίδιο ισχύει και για τις δυνατότητες εξατομίκευσης. Στα ιδιαίτερα στοιχεία πρέπει να σημειώσουμε τη δυνατότητα επιλογής διαφορετικής μουσικής για όσους κάθονται στο εμπρός και για όσους βρίσκονται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, καθώς και μιας κάμερας που δείχνει στους δεύτερους την κίνηση μπροστά από την Pullman. Το τελευταίο είναι ιδιαίτερα χρήσιμο όταν έχει ανέβει -ηλεκτρικά φυσικά- το διαχωριστικό ανάμεσα στον οδηγό και τους VIP επιβάτες.

Ο πρώτος έχει στην διάθεσή του τον V12 με τα δύο turbo των 6.000 cc της μάρκας, ο οποίος εδώ αποδίδει 630 PS και 1.000 Nm. Τα οποία αρκούν για έναν 0-100 km/h σε 6,5 sec, την ίδια στιγμή που η επίσημη μέση κατανάλωση είναι 14,6 lt/ 100 km. Η πραγματική κατανάλωση της S 650 -επιλέχθηκε αυτή η κωδικοποίηση προκειμένου να διαχωρίζεται από την απλή S 600- θα είναι φυσικά κατά πολύ μεγαλύτερη, αλλά αυτό μάλλον λίγο θα απασχολεί τους ιδιοκτήτες της νέας Mercedes-Maybach S 650 Pullman.

Οι οποίοι για να την αποκτήσουν θα έχουν πληρώσει κατά κανόνα πολύ περισσότερα από τις 500.000 ευρώ που είναι η τιμή εκκίνησής της. Αν μάλιστα θελήσουν τη θωρακισμένη εκδοχή της πολύ εύκολα θα μπορούν να φτάσουν το τριπλάσιο ποσό.