Γνωρίσαμε τα μοντέλα της νέας μάρκας από κοντά και μάθαμε τις πρώτες ενδιαφέρουσες πληροφορίες, για αυτά αλλά και το τι περιμένουμε όσον αφορά αφίξεις και τιμολογήσεις. Ένας νέος δυνατός παίκτης, σε μία αγορά που ανοίγεται ακόμα περισσότερο;
Ποια είναι η Cyclone
H Cyclone ιδρύθηκε το 2007, ως η Premium θυγατρική της Zongshen – που πλέον αναγράφεται και ως Zonsen, μίας από τις μεγαλύτερες κατασκευάστριες οχημάτων στην Κίνα, με παρουσία πολλών ετών σε πολλές αγορές. Μοντέλα της Zonsen έχουν περάσει κατά καιρούς και από την αγορά μας, αλλά η Cyclone είναι μία προσπάθεια που ανεβάζει το επίπεδο της ποιότητας, των επιδόσεων και του εξοπλισμού, στα επιθυμητά επίπεδα για τις απαιτητικές δυτικές αγορές.
Το 2017, η Zonsen έκανε συμφωνία συνεργασίας με την βρετανική Norton, από την οποία απέκτησε την τεχνογνωσία και την άδεια κατασκευής του κορυφαίου κινητήρα της, του δικύλινδρου εν σειρά των 650 κυβικών, που αποδίδει 71 ίππους και θα «φορά» το νέο RX 650, που γνωρίσαμε από κοντά μαζί με τα υπόλοιπα μοντέλα της πρώτης εισαγωγής.
Ντεμπούτο με 3 μοντέλα μοτοσυκλετών και 1 scooter
Η Cyclone θα κάνει τα πρώτα της βήματα στην αγορά μας, με 4 μοντέλα, ως εξής:
- RX 650, η «ναυαρχίδα» της γκάμας, μία crossover/sport touring μεσαίου κυβισμού με τον κινητήρα της συνεργασίας με την Norton, ανακοινώσιμης απόδοσης 71 ίππων,
- RX 600, η μεσαία Adventure της μάρκας με ισχύ εντός του πλαισίου των διπλωμάτων A2 και διαφορετική εξοπλιστική τοποθέτηση,
- Carrera 125, μία dual sport 125 κυβικών με απλό, αερόψυκτο κινητήρα και αναμενόμενη τιμή που μπορεί να κυμανθεί πολύ χαμηλά, όταν ολοκληρωθούν οι συζητήσεις, και
- RT1, ένα scooter 125 κυβικών με premium χαρακτηριστικά εμφάνισης και εξοπλισμού
Τα είδαμε όλα και τα φωτογραφίσαμε, ενώ πήραμε και μια πρώτη γεύση απτικής επαφής – Τα μοντέλα που είναι εδώ και κυρίως το RX 650, που συγκεντρώνει το περισσότερο ενδιαφέρον, είναι προπαραγωγής, σύμφωνα με όσα μας είπε η Mototrend, και συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις για την τιμή τους και τον εξοπλισμό με τον οποίο θα έρθουν.
Η τιμή είναι σημαντική – και η Mototrend το γνωρίζει
Αυτό αποτελεί άλλωστε και έναν κύριο άξονα των συζητήσεων Ελλάδας-Κίνας, την στιγμή που τα μοντέλα της μάρκας είναι ήδη διαθέσιμα και στο βλέμμα του ευρέος κοινού. Σε αυτή την σύντομη πρώτη επαφή, είναι σαφές ότι και η Cyclone έχει εξασφαλίσει την συνδρομή εταιρειών όπως η J.Juan και η KYB, για τα φρένα και τις αναρτήσεις αντίστοιχα, ώστε να αναβαθμίσει την ποιότητα του προϊόντος που προσφέρει. Η σχεδίαση των μοντέλων είναι μάλλον ήπια χωρίς υπερβολές που ξενίζουν, αλλά σε κάθε περίπτωση σύγχρονη, ενώ η εντύπωση της ποιότητας κατασκευής τουλάχιστον αξιόλογη – κάτι που θα ενισχυθεί και από τις ανάλογες τιμολογήσεις.
Αξίζει να σημειώσουμε εδώ, ότι ο εξοπλισμός και τα περιφερειακά που ήδη υπάρχουν στις μοτοσυκλέτες που βλέπετε, θα είναι αυτούσια και στα τελικά μοντέλα – με απλά λόγια, οι μοτοσυκλέτες θα μπορούν να γίνουν σίγουρα πιο πλούσιες σε εξοπλισμό αλλά όχι φτωχότερες. Επί παραδείγματι, στο RX 600, τα πλαϊνά κάγκελα που βλέπετε δεν είναι έξτρα, ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό, όπως και το κεντρικό σταντ και η ποδιά προστασίας του κινητήρα. Για το RX 650, προβλέπονται σίγουρα ρυθμιζόμενες αναρτήσεις εμπρός και πίσω, ρυθμιζόμενο τιμόνι, δυνατότητα για απεικόνιση πίεσης ελαστικών και αναμένεται να μάθουμε, περί ύπαρξης ρυθμιζόμενης ζελατίνας αλλά και Traction Control.
Το δε RT1, είναι ένα αστικό scooter, που θα έχει μεταξύ άλλων και εμπρόσθια κάμερα καταγραφής, Start-Stop και Traction Control, keyless σύστημα εκκίνησης και υγρόψυκτο κιντήρα.
Σύντομα, αναμένονται περισσότερες και οριστικές πληροφορίες, για την εκκίνηση της εμπορικής διάθεσης των μοντέλων στην Ελλάδα.




ΔΗΜΟΦΙΛΗ



_77761_457174_type13129.jpg)

