Ducati Monster 2026 - Επιστροφή στο μέλλον


Το νέο Monster έρχεται επανασχεδιασμένο από την αρχή, ανισχνεύοντας με σύγχρονο τρόπο τις ρίζες της οικογένειας.

  • ΝΙΚΟΣ ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ
  • 24/10/2025

Εξ όψεως είναι μια μοτοσυκλέτα πιο αεροδυναμική, σπορ και συμπαγής, αναβιώνοντας τα στυλιστικά χαρακτηριστικά που πάντα διέκριναν τη γυμνή ιταλίδα, όπως ο προβολέας που πλαισιώνεται από τους "ώμους" του ρεζερβουάρ, τη μονή σέλα για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη και την κοντή, μικρή ουρά. Το μυώδες ρεζερβουάρ, το οποίο ήταν πάντα ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της naked μοτοσυκλέτας από το Borgo Panigale, έχει επανασχεδιαστεί για να διατηρήσει τη λεπτότητα του προηγούμενου μοντέλου, ενσωματώνοντας τις μπροστινές εισαγωγές αέρα που εισήχθησαν με τη δεύτερη γενιά. Ο δε προβολέας είναι full-LED, με "ρομποτική" και μοντέρνα εμφάνιση με χαρακτηριστικό το διπλό σχήμα «C». Ακόμα το κάλυμμα στα πλαϊνά πάνελ συνδέεται με τη σέλα, η οποία είναι στενότερη και 5 χλστ. χαμηλότερη για να διευκολύνει το πάτημα των στο έδαφος, Επίσης, εκτρέπουν τον ζεστό αέρα από το ψυγείο προς τα έξω, βελτιώνοντας τη θερμική άνεση.

Εντός, βρίσκεται ο νέος, δικύλινδρος κινητήρας V2, ο οποίος αν μη τι άλλο είναι ελαφρύς (-5,9 κιλά σε σύγκριση με τον προηγούμενο Testastretta Evoluzione) και υψηλής απόδοσης, χάρη στην κατανομή IVT (μεταβλητός χρονισμός εισαγωγής), και χαρακτηρίζεται από πολύ χαμηλό κόστος λειτουργίας, με το διάστημα συντήρησης των 45.000 χλμ. για τους ελέγχους διακένου βαλβίδων να αποτελεί απόλυτο σημείο αναφοράς για την κατηγορία. Το σύστημα μεταβλητής κατανομής χρονισμού IVT επιτρέπει στον κινητήρα του Monster να συνδυάζει ομαλότητα στις χαμηλές στροφές, δύναμη στις μεσαίες στροφές και ισχύ στις υψηλές στροφές (111 ίπποι στις 9.000 σ.α.λ.), αποδίδοντας περισσότερο από το 80% της μέγιστης ροπής του μεταξύ 4.000 και 10.000 σ.α.λ. Χάρη σε αυτήν την άμεση απόδοση ισχύος, ένα παραδοσιακό χαρακτηριστικό του Monster, και σε μια ολοκληρωμένη, εξελιγμένη ηλεκτρονική διαχείριση, ο νέος V2 προσφέρει την απόδοσή του με ασφάλεια και χωρίς ποτέ να είναι απαιτητικός για τον αναβάτη.

Ο προαναφερθής κινητήρας αποτελεί μέρος του πλαισίου, με το τελευταίο να βασίζεται σε μονοκόκ αρχιτεκτονική, συνοδευόμενο από ένα ψαλίδι εμπνευσμένο από το αντίστοιχο της Panigale V4 και ένα πίσω υποπλαίσιο που αποτελείται από ένα ενισχυμένο, τεχνοπολυμερές στοιχείο. Αυτή η τεχνική διάταξη, σε συνδυασμό με τον κινητήρα, συμβάλλει στο να κάνει το νέο Monster ακόμα ελαφρύτερο από το ήδη ελαφρύ προηγούμενο μοντέλο (-4 κιλά, για συνολικό βάρος 175 κιλά με άδειο ρεζερβουάρ) και επομένως ευέλικτο και εύκολο στο χειρισμό σε κάθε περίσταση.

Στα του εξοπλισμού, το ανεστραμμένο πιρούνι και το μονό αμορτισέρ 43 χιλιοστών, και τα δύο από την Showa, έχουν ρυθμιστεί ειδικά για να βελτιστοποιήσουν την άνεση στην καθημερινή χρήση και την σπορτίφ συμπεριφορά σε μικτή οδήγηση, επιβεβαιώνοντας τη διπλή ψυχή της γυμνής μοτοσυκλέτας της Ducati. Το σύστημα πέδησης της Brembo βασίζεται σε δύο μπροστινούς δίσκους 320 χιλιοστών, με ακτινικές δαγκάνες M4.32 και ειδικά τακάκια, που έχουν αναπτυχθεί ειδικά για να προσφέρουν ένα πιο μαλακό αρχικό δάγκωμα σε συνδυασμό με υψηλή ισχύ φρεναρίσματος. Τα δε ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Diablo Rosso IV, σε διαστάσεις 120/70 και 180/55, τα οποία είναι τα κορυφαία ελαστικά της Pirelli για χρήση σε δρόμο, προσφέροντας πρόσφυση και ασφάλεια.

Στα των ηλεκτρονικών, το Monster μπορεί να αλλάξει τη συμπεριφορά του με το πάτημα ενός κουμπιού χάρη σε τέσσερα Προγράμματα Οδήγησης ειδικά σχεδιασμένα για να απλοποιούν και να βελτιώνουν την οδήγηση σε κάθε περίσταση. Φυσικά δε λείπει και η ασφάλεια μέσω ενός ηλεκτρονικού πακέτου που περιλαμβάνει DTC (Ducati Traction Control), DWC (Ducati Wheelie Control), EBC (Engine Brake Control) και ABS στις στροφές. Ταυτόχρονα, οι λιγότερο έμπειροι αναβάτες και όσοι αγαπούν να οδηγούν το Monster στην πόλη θα βρουν ευκολότερη και ταχύτερη εξοικείωση χάρη στις λειτουργίες οδήγησης Road και Urban. Όλα τα παραπάνω ελέγχονται εύκολα μέσω των νέων χειριστηρίων joystick σε σχήμα πετάλου και της οθόνης TFT 5", η οποία είναι έτοιμη για πλοήγηση με το σύστημα πολυμέσων Ducati και στροφή προς στροφή. Το ταμπλό είναι πάντα ευανάγνωστο χάρη στη διπλή λειτουργία (ημέρα και νύχτα) και την οθόνη που βασίζεται στις λειτουργίες Info Mode Road και Road Pro, οι οποίες επιτρέπουν στον αναβάτη να εστιάζει στην οδήγηση βελτιστοποιώντας την ορατότητα των πιο σχετικών πληροφοριών σε κάθε περίπτωση.

Τέλος, δε θα λέιπει η εξατομίκευση μέσα από πληθώρα αξεσουάρ της Ducati Performance, με το νέο Monster να φτάνει στους Ευρωπαίους αντιπροσώπους τον Φεβρουάριο του 2026 σε δύο χρωματικές εκδόσεις (Ducati Red και Iceberg White) και στις δύο εκδόσεις, Monster και Monster+, με την τελευταία να έρχεται με κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη. Και οι δύο θα είναι διαθέσιμες και σε έκδοση 35 kW, για όλους τους μοτοσυκλετιστές με άδεια A2.