Ιαπωνική απάντηση στα τουρμπισμένα Side-by-Side (SxS) των Can-Am και Polaris προαναγγέλλει η Kawasaki με ένα πολύ σύντομο μα εξόχως περιεκτικό βίντεο. Συγκεκριμένα, οι Ιάπωνες αποκαλύπτουν το Project H2, δηλαδή το σχέδιό τους να χτίσουν ένα σπορ Side-by-Side μοντέλο με τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα της σειράς Η2.
Στο βίντεο δεν αποκαλύπτονται πολλά, παρά μόνο ότι θα αποδίδει 250 ίππους, γεγονός που θα το κάνει αυτομάτως το ισχυρότερο SxS της αγοράς (σε εργοστασιακή μορφή), ξεπερνώντας το κορυφαίο Can-Am Maverick R που δηλώνει 240 hp από τον τρικύλινδρο με τούρμπο κινητήρα 999 cc της Rotax που φορά.
Στην αχανή αγορά SxS των ΗΠΑ - όπου προφανώς απευθύνεται πρωτίστως η Kawasaki - το αντίπαλο δέος του Maverick R είναι το RZR της Polaris με δικύλινδρο κινητήρα 925 cc και τούρμπο, ενώ στο παιχνίδι έχει μπει και η Yamaha με το YXZ1000R και τον τρικύλινδρο κινητήρα 998 cc που δεν πωλείται μεν με εργοστασιακό τούρμπο, αλλά μπορεί να εφοδιαστεί με τέτοιο από τον κατάλογο GYTR αξεσουάρ.
Η Kawasaki με τη σειρά της βλέπει μια ευκαιρία βασισμένη στον τετρακύλινδρο σε σειρά των H2 μοντέλων με τον υπερσυμπιεστή (κομπρέσορα) και πλέον με το Project H2 ξεκάθαρα δηλώνει πως το δικό της SxS των 250 ίππων έρχεται: Teryx H2 ενόψει λοιπόν.
Μείνετε ενήμεροι με τις εξελίξεις του Project H2 εδώ: https://www.kawasaki.com/project-h2/
>>> Στην κεντρική φωτογραφία απεικονίζεται το Kawasaki Teryx KRX1000 του 2025