Kawasaki Ζ1100 2026 – Νέα υπερκυβισμένη γενιά


Το ήδη πολυσυζητημένο μοντέλο κάνει ντεμπούτο ανεβάζοντας λίγο ακόμη τον πήχη του κυβισμού στην κορυφή της οικογένειας Z της Kawasaki

  • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΙΣΤΙΛΟΓΛΟΥ
  • 26/9/2025

Η Kawasaki αποκάλυψε και επίσημα το νέο Z 1100, μία μοτοσυκλέτα η ύπαρξη της οποίας είχε ήδη διαρρεύσει εδώ και μήνες – ως προς την μορφή της αλλά και τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Η νέα Z 1100 είναι έτσι η νέα «ναυαρχίδα» της γκάμας των Z μοντέλων, με την γνωστή και τεράστια ιστορία.

Tο νέο Z 1100 θα γίνει διαθέσιμο στην ομώνυμη, «απλή» έκδοση, αλλά και στην Z 1100 SE με τις πράσινες ζάντες και το χρυσό φινίρισμα στο πιρούνι, η οποία διαφοροποιείται ακόμη με αμορτισέρ Ohlins S46 στην πίσω ανάρτηση, μονομπλόκ δαγκάνες φρένων Brembo και δίσκους από την ίδια, όπως και ατσάλινα σωληνάκια πίεσης στο κύκλωμα των φρένων.

Αμφότερες εκδόσεις κτίζονται πάνω σε ένα αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών, ενώ στη μπροστινή ανάρτηση χρησιμοποιούν ανεστραμμένο πιρούνι SFF-BP της Showa.

O νέος κινητήρας των 1.099 κ.εκ. παραμένει τετρακύλινδρος εν σειρά και έχει απόδοση 136 ίππων και μέγιστης ροπής 11,5 kgm. Αλλαγές έχουν γίνει στα προφίλ των εκκεντροφόρων, τα ελατήρια των βαλβίδων και τα πιστόνια, ενώ μακρύτερες είναι η 5η και η 6η σχέση. Αυξημένη είναι η μάζα του βολάν, όπως και η διαδρομή των εμβόλων, κατά 3 χιλιοστά σε σχέση με το Z 1000, αμφότερα χαρακτηριστικά που ενισχύουν την αίσθηση αποδιδόμενης ροπής στις χαμηλότερες στροφές. Νέες είναι επίσης οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες του γκαζιού. 

Στα ηλεκτρονικά, κέντρο επιχειρήσεων είναι η 5 ιντσών TFT οθόνη, που μπορεί να συνδεθεί και με κινητό τηλέφωνο, για την χρήση των επιπλέον δυνατοτήτων της πλατφόρμας Kawasaki Rideology. Η μοτοσυκλέτα φέρει επίσης αισθητήρα αδρανειακής κατάστασης IMU 6 αξόνων που τροφοδοτεί με δεδομένα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα: KCMF – Cornering Management, Traction Control, KIBS – που είναι το αντίστοιχο Cornering ABS της Kawasaki που λειτουργεί και ενοποιώντας τα φρένα αν χρειαστεί-, ρυθμιζόμενη ισχύς κινητήρα μέσω των Power Modes και ενοποιημένες Riding Modes: Sport, Rain, Road και Rider, η τελευταία πλήρως παραμετροποιήσιμη.

Εργονομικά, ανακοινώνεται νέα τοποθέτηση του τιμονιού, το οποίο είναι 22 χιλιοστά φαρδύτερο και 13 χιλιοστά πιο μπροστά τοποθετημένο.

Αναμένουμε πληροφορίες για την άφιξη και την τιμή του μοντέλου στην χώρα μας.