Voge RR500S 2026 - Νέο τετρακύλινδρο χτύπημα


Η μοτοσυκλέτα που είχε αποκαλυφθεί πέρυσι μέσω εγγράφων στην Κίνα είναι πλέον στην παραγωγή.

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 29/9/2025

Πέρυσι το Φθινόπωρο η εμφάνιση του RR500S σε επίσημα έγγραφα έγκρισης που είχαν κατατεθεί στις αρμόδιες αρχές της Κίνας έκανε γνωστή την πρόθεση της Voge να προχωρήσει σε μια σπορ τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα. Αρκετούς μήνες αργότερα, από το τέλος του Καλοκαιριού 2025 το RR500S έχει αρχίσει να πωλείται κανονικά στην Κίνα, πριν η εμφάνισή της στην έκθεση CIMAMotor 2025 - που έκλεισε τις πύλες της την περασμένη Κυριακή, 21 Σεπτεμβρίου - φρόντισε να την κάνει γνωστή σε όλον τον κόσμο.

Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα supersport σχεδίασης, αν και όλα δείχνουν πως πρωταρχικός της στόχος δεν είναι η πίστα αλλά ο δρόμος, δείχνει πιο κοντά στη λογική του Honda CBR650R παρά σ' αυτή του CBR600RR, με κλιπόν πιο ψηλά τοποθετημένα για ανετότερη θέση οδήγησης και αναρτήσεις χωρίς ρυθμίσεις.

Ο κινητήρας είναι υγρόψυκτος τετραβάλβιδος τετρακύλινδρος σε σειρά με χωρητικότητα 475cc και μέγιστη απόδοση 76.4 hp στις 12,500 rpm και 4.8 kgm στις 11,000 rpm μέσω μονόδρομου συμπλέκτη και εξατάχυτου κιβωτίου, ενώ το ανώτατο όριο περιστροφής του κινητήρα φτάνει στις 14,000 rpm.

Με αυτόν, η Voge δηλώνει πως η 192 υγρών κιλών μοτοσυκλέτα της μπορεί να επιτύχει μέγιστη ταχύτητα 220 km/h.

Ο κινητήρας εδράζει σε ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που επενδύεται με ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και ένα αμορτισέρ πίσω σε διάταξη cantilever χωρίς μοχλισμό, αμφότερα άνευ ρυθμίσεων πλην προφόρτισης του πίσω ελατηρίου. Τα φρένα αναλαμβάνει ένα ζεύγος ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin μπροστά και μια μονοπίστονη της ίδιας ιαπωνικής εταιρείας πίσω με σύστημα ABS ως την απαραίτητη δικλείδα ασφαλείας.

Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει quickshifter που δουλεύει μόνο στο ανέβασμα σχέσης, traction control, καθώς και μια βαλβίδα στην εξάτμιση που ρυθμίζει τη στάθμη ήχου κατ' επιλογή του αναβάτη. Η βαλβίδα αυτή ελέγχεται από ένα κουμπί στο τιμόνι, έτσι κλείνοντάς τη στις χαμηλές στροφές δεν κάνει φασαρία στην πόλη, ενώ το άνοιγμά της απευθερώνει τον τετρακύλινδρο ήχο εκεί που οι στροφές ανεβαίνουν μαζί με τον ενθουσιασμό.

Δίπλα στο RR500S η Voge προσφέρει στην κινέζικη αγορά και μια ανώτερων προδιαγραφών εκδοχή που στην ιστοσελίδα της αποκαλείται Ringfeng Edition - μετάφραση Google, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ελπίζουμε πως αποδόθηκε σωστά. Αυτή διαφέρει σε τρία σημεία στον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας:

  • Cornering ABS αντί του συμβατικού στο βασικό μοντέλο
  • Αμορτισέρ τιμονιού
  • Αισθητήρες πίεσης ελαστικών και προβολή των ενδείξεων στην οθόνη των οργάνων.

Η πλουσιότερη έκδοση, σύμφωνα πάντα με την κινέζικη ιστοσελίδα της Voge, διατίθεται στα ίδια ακριβώς χρώματα και προφανώς ο ευκολότερος τρόπος να την ξεχωρίσει κάποιος με το μάτι είναι το σταμπιλιζατέρ στο τιμόνι.

Στην Κίνα το Voge RR500S κοστίζει 27,980 γιουάν, ή περίπου €3,350, με την ακριβότερη έκδοση να ανεβαίνει στα 29,980 γιουάν, περίπου €3,600.

Δεν υπάρχει προς το παρόν καμιά πληροφορία για πιθανό μέλλον του RR500S στην Ευρώπη. Η Voge ως τώρα δεν έχει φέρει καμιά σπορ μοτοσυκλέτα της στις αγορές της Γηραιάς Ηπείρου, παρότι στην κινέζικη γκάμα της έχει supersport μοντέλα που εκτείνονται από μονοκύλινδρο 250 ως το τετρακύλινδρο RR660S.