Αρχικά, η μοτοσυκλέτα δέχεται το νέο σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού Y-CCT με δύο προγράμματα ισχύος από τον κινητήρα: Sport και Explorer, με πιο δυναμική και πιο ομαλή απόκριση αντίστοιχα. Ο κινητήρας συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5+ και έχει δεχθεί ανασχεδιασμό στην εισαγωγή αέρα, ώστε όχι απλά να μην χάσει απόδοση, αλλά και να κερδίσει ροπή στις χαμηλότερες στροφές.
Η μοτοσυκλέτα φέρει και αδρανειακή μονάδα IMU, που διαβάζει διαρκώς την κατάσταση της μοτοσυκλέτας σε 6 άξονες και προσαρμόζει ανάλογα την λειτουργία των ABS/Brake Control, SCS σύστημα ελέγχου ολίσθησης και TCS – Traction Control, με στόχο να ενισχύει την οδηγική εμπειρία τόσο των λιγότερο όσο και των περισσότερο έμπειρων. Και τα συστήματα TCS και SCS φέρουν χαρτογραφήσεις λειτουργίας: Street, Off Road και Off, ενώ ρυθμιζόμενη είναι και η επεμβατικότητα του ABS που μπορεί να απενεργοποιηθεί και πλήρως, στο χώμα. Νέα ατσάλινα σωληνάκια υψηλής πίεσης στα φρένα, συμβάλλουν στην βελτίωση του αποτελέσματος της πέδησης.
Επιπλέον, έχει αλλάξει η θέση κίνησης του συμπλέκτη, ενώ το νέο δεξί καπάκι στην αντίστοιχη περιοχή του κινητήρα βελτιώνει την εργονομία ως προς το δεξί πόδι του αναβάτη. Και το κιβώτιο ταχυτήτων έχει δεχθεί αλλαγές με νέα σχεδίαση των γραναζιών, για ομαλότερες αλλαγές ταχυτήτων και καλύτερη αντίδραση στο άνοιγμα του γκαζιού. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται και Quickshifter.
Χαρακτηριστικό της Tenere 700 World Raid παραμένει το μεγάλο ρεζερβουάρ, που αποτελείται από δύο συνδεδεμένα τεπόζιτα συνολικής χωρητικότητας 23 λίτρων. Τα νέα ρεζερβουάρ είναι ελαφρύτερα κατά 1,5 κιλά σε σχέση με αυτά του απερχόμενου World Raid, ενώ υπόσχονται αυτονομία 500 περίπου χιλιομέτρων. Η διάταξη του διπλού ρεζερβουάρ μειώνει τις αντιδράσεις της μοτοσυκλέτας από την μάζα καυσίμου που κινείται στο εσωτερικό τους, ενώ νέα είναι η εξωτερική σχεδίαση τους για καλύτερη εργονομία.
Η σέλα έχει αναδιαμορφωθεί στο εμπρός της μέρος επιτρέποντας ευκολότερη αλλαγή στάσης οδήγησης και κατά μήκος θέσης του αναβάτη πάνω της, υπέρ της off-road ευελιξίας. Στον εξοπλισμό, περιλαμβάνεται επίσης Cruise Control και περιοριστής ταχύτητας, ενώ νέα είναι η εμπρός ζελατίνα και προστίθενται πλευρικοί εκτροπείς αέρα με δυνατότητα αφαίρεσης, για προσαρμογή της προστασίας από τον αέρα. Ο LED προβολέας μπορεί να ρυθμιστεί καθ’ ύψος με μία μόνο βίδα για την βέλτιστη δυνατή απόδοση του ανάλογα με τις συνθήκες.
Αλλαγές έχουμε και στις αναρτήσεις με νέο πακέτο από την KYB, πλήρως ρυθμιζόμενο εμπρός και πίσω. Το πιρούνι έχει πλέον διάμετρο 46 χιλιοστών αντί 43, ενώ έχει και επίστρωση Kashima κατά της τριβής και των φθορών, όπως και νέες ρυθμίσεις. Και το πίσω αμορτισέρ με μοχλικό, επωφελείται από αυξημένη διαδρομή και νέα σχεδίαση της διάταξης του μοχλικού για πιο προοδευτική λειτουργία. Οι διαδρομές των αναρτήσεων ανακοινώνονται στα 230 και 220 χιλιοστά, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με την απόσταση από το έδαφος στα 255 χιλιοστά. Οι τροχοί είναι 21 και 18 ιντσών διαμέτρου, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Pirelli Scorpion Rally STR. Στο τιμόνι υπάρχει και σταμπιλιζατέρ, ρυθμιζόμενο σε 16 επίπεδα.
Η οθόνη TFT 6,3 ιντσών είναι πλήρως νέα, σε κατακόρυφο προσανατολισμό, με 3 επιλογές θεμάτων απεικόνισης: Street, Explorer και Raid και φυσικά, δυνατότητες σύνδεσης με κινητό τηλέφωνο και χειρισμού τηλεφώνου, μουσικής, email και πλοήγησης, μέσα από την εφαρμογή MyRide.
To Yamaha Tenere 700 World Raid 2026 θα γίνει διαθέσιμο σε δύο χρωματισμούς, Redline White και Midnight Black, ενώ αναμένονται πληροφορίες διαθεσιμότητας και τιμής για την χώρα μας.