Η Zontes συνεχίζει ακάθεκτη την απόβαση της στην Ελλάδα, με το επόμενο μοντέλο της σειράς των 703 που τώρα ωριμάζει και δίνει και άλλους καρπούς – το Zontes 703 RR. Μία μοτοσυκλέτα την οποία γνωρίζαμε ήδη από πέρσι, αλλά τώρα έχει φτάσει η ώρα άφιξης της στην αγορά μας, με τις οριστικές προδιαγραφές της, με χρονοδιάγραμμα άφιξης αλλά και τιμή.
Και βέβαια, πρέπει εδώ να σημειώσουμε πρώτα από όλα, ότι όπως και τα άλλα μοντέλα από κινεζικές εταιρείες που επιχειρούν το βήμα, η Zontes και το 703 RR μπαίνουν στην πιο δύσκολη κατηγορία, από άποψης τεχνικών απαιτήσεων, παγκοσμίως. Επίσης, όμως, απευθύνονται σε μία αγορά που έχει φάει την κατηγορία supersport… με το κουτάλι, τις προηγούμενες δεκαετίες, όταν οι supersport και superbikes ήταν η προέκταση των αναβατών και όχι, απαραίτητα, η Adventure και το scooter.
Σε κάθε περίπτωση, η Zontes δείχνει ότι έχει θέσει τον πήχη της τεχνολογίας και της ποιότητας στα απαραίτητα ύψη. Από κοντά, η σχεδίαση του μοντέλου είναι σε κάθε περίπτωση εντυπωσιακή και, ίσως για πρώτη φορά όσον αφορά την Zontes τα τελευταία χρόνια, δεν «ξεφεύγει» σχεδιαστικά, δεν γίνεται «φλύαρο» ή υπερβολικό και κάθεται «ταμάμ» για την εικόνα της κατηγορίας. Η ποιότητα κατασκευής σε πρώτη επαφή, εμφανίζεται απόλυτα ικανοποιητική και δίνει την εντύπωση μίας περαιτέρω βελτίωσης – ακόμη και σε σύγκριση με το τελευταίο πόνημα της Zontes, 703 F.
H μοτοσυκλέτα θα έχει βάρος 202 κιλών, με όλα τα υγρά και, στην πρώτη κανονική επαφή, ανεβαίνοντας στην μοτοσυκλέτα, είναι πολύ καλά κατανεμημένα για να σου δημιουργήσουν την εντύπωση της «πραγματικής» μοτοσυκλέτας κάτω από τα πόδια σου. Η θέση οδήγησης δεν έχει ακραία sport προσέγγιση – έτσι και η Zontes 703 RR απευθύνεται σε ένα ευρύτερο κοινό και όχι στους πιο σκληροπυρηνικούς. Τα κλιπ-ον ενσωματώνονται στην άνω τιμονόπλακα και είναι ιδιαίτερα ανοικτά-φαρδιά, ενώ η θέση των ποδιών είναι σαφώς πιο πολιτισμένη, all-around με νότες αθλητικής γεωμετρίας. Το ύψος σέλας τίθεται στα 820 χιλιοστά.
Το 703 RR επιδεικνύει πλήρως αλουμινένια κατασκευή πλαισίου και υποπλαισίου, όπως και ψαλιδιού – και το αλουμίνιο δεν είναι απλώς prestige υλικό επιδόσεων, αλλά και σημαντικά ακριβότερο από το ατσάλι. Ο κινητήρας, τρικύλινδρος εν σειρά ονομαστικής απόδοσης 95,2 ίππων, είναι «κλασικής» διάταξης στροφαλοφόρου με τα κομβία στις 120 μοίρες, αλλά φέρει «συμβατικό» ψεκασμό με ντίζες και όχι ride-by-wire 100%. Αυτό απλοποιεί την κατασκευή, μειώνει το κόστος και κάνει την απόκριση πιο άμεση, ωστόσο «χάνοντας» πράγματα όπως την δυνατότητα τοποθέτησης Quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα. Το τελευταίο, υπάρχει και λειτουργεί στα ανεβάσματα. Traction Control υπάρχει επίσης, ενώ προβλέπονται 2 χαρτογραφήσεις ισχύος (ECO και Sport).
Πολύ ενδιαφέροντα πράγματα έχουμε στις αναρτήσεις και τα περιφερειακά: Αναρτήσεις Marzocchi με ευρεία ρυθμισιμότητα (πιρούνι πλήρως ρυθμιζόμενο, αμορτισέρ ρυθμιζόμενο στην απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου) και φρένα με δαγκάνες Brembo, εμπρός και πίσω. Τα ελαστικά, σύμφωνα με την αντιπροσωπεία, θα είναι Michelin, αλλά μένει να επιβεβαιωθεί οριστικά, ποια ακριβώς: Είδαμε την μοτοσυκλέτα με τα κορυφαίου επιπέδουν Power GP2, ενώ στους πίνακες αναφέρονται τα Power 6.
H οθόνη TFT έχει διαγώνιο 6,75 ίντσες και έχει πολλές δυνατότητες – μεταξύ των οποίων, η σύνδεση με κινητό τηλέφωνο και η χρήση της για πλοήγηση. To μοντέλο σου «κλείνει το μάτι» με την ύπαρξη και θερμαινόμενων γκριπ. Και βέβαια, στην εποχή των αεροδυναμικών, δεν θα μπορούσαν να λείπουν σχετικές προβλέψεις στο κοστούμι της 703 RR.
Καλά τα λέμε λοιπόν, στην πρώτη επαφή – και μπορείτε να πάρετε και εσείς, μία γεύση, μέσα από τις φωτογραφίες μας και το video που θα βρείτε σε όλα τα κοινωνικά μας δίκτυα. Όπως και κάθε νέο μοντέλο, το 703 RR οφείλει να αποδείξει τα υποσχόμενα και στην πράξη – στην δοκιμή.
Για να θυμίσουμε τα βασικά. Το Zontes 703 RR θα γίνει διαθέσιμο στην τιμή των 8.495 ευρώ, ενώ αναμένεται τον Δεκέμβριο, σύμφωνα με την αντιπροσωπεία. Μείνετε λοιπόν συντονισμένοι/ες!




ΔΗΜΟΦΙΛΗ
_77761_471315_type13129.jpg)




