Η ύπαρξη του 820RR μας είναι γνωστή εδώ και καιρό, καθώς ο ίδιος ο Xue αποκάλυψε το πλάνο που σχεδίασε γύρω από τον τρικύλινδρο κινητήρα που εξέλιξε και ο οποίος θα μπει επίσης στο adventure μοντέλο 820X που είδαμε πρόσφατα. Πρόκειται για έναν τρικύλινδρο εν σειρά 821cc με ισχύ που στη μέγιστη τιμή της φτάνει τους 150 hp στις 13,000 rpm και ροπή 8.7 kgm στις 10,500 rpm.
Αυτή ωστόσο αφορά στην ισχυρότερη έκδοση εκ των τριών που πιθανότατα θα κυκλοφορήσουν. Το "πιθανότατα" οφείλεται στο ότι επισήμως το 820RR δεν έχει ενταχθεί στην ιστοσελίδα της ΖΧΜΟΤΟ και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά προέρχονται κυρίως από αναφορές του κινέζικου και διεθνούς Τύπου.
Από εκεί λοιπόν μαθαίνουμε πως προβλέπονται τρεις εκδοχές: 820RR, 820RR-R και 820RR-RS. Η πρώτη είναι η βασική έκδοση του μοντέλου με απόδοση 135 hp, μετά η RR-R (αχ Honda τι μας έκανες) με 145 hp και τέλος η RR-RS με 150 hp χάρη σε μια ολόσωμη Akrapovic τιτανίου και μερικά έξτρα καλούδια στα σωθικά του τρικύλινδρου.
Οι φωτογραφίες που έχουν κυκλοφορήσει ως τώρα είναι οι μοναδικές "επίσημες" (μ' αυτές αποκλειστικά και μόνο φτιάχτηκε και το προωθητικό βίντεο της ZXMOTO που θα βρείτε στο τέλος του άρθρου) και απεικονίζουν την έκδοση 820RR-R, στην οποία απολαμβάνουμε πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι ΚΥΒ με αντιτριβική επίστρωση DLC στα καλάμια και μπροστινό φρένο με την εκλεκτότατη υπογραφή Brembo Stylema.
Η βασική έκδοση 820RR θα διαθέτει σίγουρα cornering ABS και traction control, καθώς και cruise control. Ανεβαίνοντας στην 820RR-R των 10 επιπλέον ίππων, προστίθενται ανθρακονημάτινα τμήματα στα κουστούμια, σφυρήλατες ζάντες, τελικό από τιτάνιο και παραμένει εκκρεμής η απορία μας αν το ρυθμιζόμενο ΚΥΒ και οι Stylema δαγκάνες είναι αποκλειστικά προνόμια των ισχυρότερων εκδόσεων ή αν θα τα μοιράζεται και το βασικό 820RR - πιθανότατα όχι, λέει η λογική.
Τέλος υπάρχει η κορυφαία παραλλαγή 820RR-RS, η οποία απολαμβάνει όπως είπαμε την ολόσωμη Akrapovic, καθώς και μπιέλες και βαλβίδες τιτανίου. Ακόμη διαβάζουμε για αναρτήσεις Öhlins και μπροστινές δαγκάνες Brembo GP4.
Προερχόμενος από τον χώρο των αγώνων off-road και όντας πρωταθλητής στην πατρίδα του, ο Zhang Xue έδειξε από τις πρώτες μοτοσυκλέτες του που βγήκαν στη διεθνή σκηνή με το έμβλημα της Kove την εκτίμησή του στον περιορισμό του βάρους. Τα δεδομένα του Kove 800X μας δείχνουν την προσωπική του φιλοσοφία και αυτή φυσικά τον ακολουθεί και στη νέα του εταιρεία.
Το 820RR με το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών - που είναι κοινό σε όλες τις εκδόσεις - δηλώνει 191 κιλά στη ζυγαριά, ενώ οι άλλες δύο με τ' ανθρακονήματα και τα τιτάνια είναι εύλογα ελαφρύτερες: 186 κιλά δηλώνεται το RR-R και 175 το RR-RS! Σημειώστε πως όλα τα παραπάνω ανακοινώθηκαν ως υγρά βάρη, δηλαδή με λάδια, βενζίνες και τα όλα τους.
Τα πλάνα της ΖΧΜΟΤΟ δεν είναι ακόμη σαφή, κυρίως ως προς τα σημεία που ενδιαφέρουν περισσότερο: πότε και πόσο. Σύμφωνα με όλα τα δημοσιεύματα από την Κίνα που ψάξαμε, οι εκτιμήσεις για διάθεση στην εγχώρια αγορά της είναι το νωρίτερο για τα μέσα του 2026, ενώ για την τιμή δεν υπάρχει κάτι σαφές. Όσον αφορά σε πλάνα εξαγωγής, αυτά είναι ακόμη σε βρεφονηπιακό στάδιο αν σκεφτούμε πως η ΖΧΜΟΤΟ μετά βίας έχει δύο χρόνια δραστηριότητας, πάντως η πρόθεσή της να επεκταθεί προς δυσμάς είναι δεδομένη και, συνεπώς, θέμα χρόνου.
Ανέφερα στον πρόλογο πως ο κινητήρας αυτός έχει ήδη ανακοινωθεί σε τρία μοντέλα. Ένα είναι το 820Χ, δεύτερο είναι το 820RR (με τις εκδόσεις του), το τρίτο όμως; Αυτό θα είναι το γυμνό 820R, το οποίο διαβάσαμε πως υπήρχε στο περίπτερο της ZXMOTO στην έκθεση της Chongqing, ωστόσο ακόμη δεν έχουμε εντοπίσει ούτε εικόνες, ούτε περισσότερες πληροφορίες. Σύμφωνα με τον κινέζικο Τύπο πάντως θα είναι επισήμως η τρίτη μοτοσυκλέτα με τον νέο τρικύλινδρο κινητήρα.