Η Ferrari 296 Challenge απορρίπτει την υβριδική τεχνολογία και αποδίδει 700 PS (photos)


Η Ferrari τράβηξε το κάλυμμα από την αγωνιστική 296 Challenge, η οποία βασίζεται σε αμιγώς θερμικό V6 twin-turbo κινητήρα 3,0 L.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: Philipp Rupprecht - Ferrari Media
  • 20/10/2023

Η Ferrari αποκάλυψε την 296 Challenge, το ένατο μοντέλο στην «οικογένεια» του πρωταθλήματος Challenge Trofeo Pirelli της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Βασίζεται στην 296 GTB και μοιράζεται αρκετά στοιχεία με τη νόμιμη για να κυκλοφορεί στους δρόμους, 296 GT3.

Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, το νέο μοντέλο είναι η «προσωποποίηση μιας καινοτόμας, νέας φιλοσοφίας»με τους Ιταλούς να το αναβαθμίζουν σημαντικά. Οι τομείς που έχουν δεχτεί τις περισσότερες αλλαγές είναι ο κινητήρας, η αεροδυναμική και η ανάρτηση, προκειμένου να επιτευχθεί η βέλτιστη απόδοση στην πίστα.

Οι Ιταλοί αναφέρουν ότι η 296 Challenge είναι το πρώτο μοντέλο στην ιστορία του πρωταθλήματος που φέρει έναν κινητήρα V6 με περιεχόμενη γωνία 120 μοιρών. Πρόκειται για τον twin-turbo V6 χωρητικότητας 2,9 L, ο οποίος έχει «αποχωριστεί» τον ηλεκτροκινητήρα με τον οποίο συνδυάζεται κανονικά στην 296 GTB, αντιγράφοντας την 296 GT3, από την οποία επίσης λείπει η υβριδική τεχνολογία.

Για να αντισταθμιστεί η απουσία του ηλεκτροκινητήρα, η Ferrari έχει αυξήσει την ισχύ του V6 στα 700 PS και τη ροπή στα 740 Nm. Εκτός αυτού, το αεροδυναμικό πακέτο της 296 Challenge προσφέρει στο μοντέλο επίπεδα κάθετης δύναμης που δεν έχουν υπάρξει ξανά στην ιστορία του πρωταθλήματος. Πιο συγκεκριμένα, παράγονται 870 kg κάθετης δύναμης στα 250 km/h, όταν η πίσω αεροτομή βρίσκεται στην κατάλληλη γωνία.

Μαζί με τη νέα Ferrari 296 Challenge, πρεμιέρα κάνει και το ABS EVO Track, ως η αναβαθμισμένη έκδοση του αντίστοιχου συστήματος που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην 296 GTB. Έχουν προστεθεί επίσης δισκόφρενα CCM-R PLUS, τα οποία βελτιώνουν την απόδοση και τη συνέπεια του φρεναρίσματος. Νέα, αποκλειστικά για το εγχείρημα των Ιταλών, ελαστικά 19 ιντσών της Pirelli αγκαλιάζουν τους τροχούς, συμβάλλοντας σημαντικά στις επιδόσεις και τη στιβαρότητα του οχήματος στην οδήγηση.

Η Ferrari θα παρουσιάσει επίσημα την 296 Challenge κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Finali Mondiali, η οποία θα λάβει χώρα στην πίστα του Mugello στην Ιταλία, από τις 24 έως τις 30 Οκτωβρίου.