IRC - Ράλι Ypres (Βέλγιο) : 1-2 για τα Peugeot 207 Super 2000


Μετά από 7 αλλαγές στην πρώτη θέση του ράλι Ypres, που αποδείχθηκε δύσκολο λόγω των ασταθών καιρικών συνθηκών, ο λιγότερο αναμενόμενος ήταν αυτός που ανέβηκε στην υψηλότερη θέση του βάθρου.
  • 28/6/2007
Μετά από 7 αλλαγές στην πρώτη θέση του ράλι Ypres, που αποδείχθηκε δύσκολο λόγω των ασταθών καιρικών συνθηκών, ο λιγότερο αναμενόμενος ήταν αυτός που ανέβηκε στην υψηλότερη θέση του βάθρου. Ο ιταλός Luca Rossetti, στο τιμόνι του Peugeot 207 Super 2000 της Peugeot Ιταλίας, προσπέρασε το αδερφό αυτοκίνητο της Peugeot Ισπανίας οδηγούμενο από τον Garcia Ojeda. Ο τρίτος αγώνας του πρωταθλήματος IRC ήταν ο πιο συναρπαστικός και ο πιο αμφίρροπος, με 18 ειδικές διαδρομές και με 7 οδηγούς να εναλλάσσονται στην κορυφή του αγώνα. Στην αρχή ήταν ο πρώτος στην κατάταξη οδηγών του IRC, ο ιταλός Andrea Navarra, που ταχύτατα εκτοπίστηκε από τον τοπικό Freddy Loix. Και οι δύο έπαθαν λάστιχο στην 5η ειδική, και έτσι άφησαν το προβάδισμα στον γάλλο Nicolas Vouilloz, στο τιμόνι του Peugeot 207 Super 2000 της Peugeot Ισπανίας. Με δύσκολες καιρικές συνθήκες, η επιλογή των ελαστικών ήταν για άλλη μια φορά ένα πρόβλημα για τους αγωνιζόμενους από την αρχή του δεύτερου σκέλους το μεσημέρι του Σαββάτου. Ο Nicolas Vouilloz, ήταν ιδιαίτερα προσεκτικός, και άφησε τον βέλγο Pieter Tsjoen να πάρει την σκυτάλη. Έτσι ένας άλλος οδηγός ανέβηκε απροσδόκητα στη δεύτερη θέση, ο Luca Rossetti της Peugeot Ιταλίας, στον οποίο οι δύσκολες συνθήκες δεν δημιούργησαν κανένα πρόβλημα. Μετά τις 3 πρώτες ειδικές του Σαββάτου, το Peugeot 207 Super 2000 του Rossetti, πέρασε στην κορυφή εμπρός από τα άλλα 207, αυτό του Bernd Casier, οδηγού της Peugeot Βελγίου που έκανε την πρώτη του εμφάνιση και αυτό του Nicolas Vouilloz. Στην επόμενη ειδική, ο τελευταίος βγήκε από το δρόμο, μετά από ένα καθυστερημένο φρενάρισμα. Ο Luca Rossetti διατήρησε τη θέση του για τρεις ειδικές πριν να τον εκτοπίσει ο Bernd Casier. Πίστευε ότι τρεις ειδικές πριν από τον τερματισμό, ο βέλγος οδηγός θα κέρδιζε τον πρώτο του διεθνή αγώνα αλλά βρέθηκε σε ένα χαντάκι στην άκρη του δρόμου. Έχασε 3 λεπτά μέχρι να ξαναβάλει το αυτοκίνητο στο δρόμο με τη βοήθεια του κοινού, και άφησε ελεύθερο το πεδίο στο άλλο Peugeot 207 Super 2000 του Luca Rossetti. Ένας άλλος οδηγός Peugeot, ο Enrique Garcia Ojeda της Peugeot Ισπανίας, με πολύ διακριτική παρουσία στον αγώνα, ανέβηκε στη δεύτερη θέση του βάθρου. Mετά την ολοκλήρωση τυο αγώνα, ο νικητής Luca Rossetti δήλωσε: «Δεν περίμενα να κερδίσω αυτό τον αγώνα. Μετά την νίκη μου το προηγούμενο σαββατοκύριακο στο ιταλικό πρωτάθλημα, ήρθα εδώ για να προσπαθήσω να κατακτήσω μία θέση στην πρώτη πεντάδα και σίγουρα δεν ήθελα να «σπάσω» το αυτοκίνητο, για να μην διακινδυνέψω την συμμετοχή του στο επόμενο ράλι στην Ιταλία. Είμαι πραγματικά ικανοποιημένος για όλη την ομάδα και για την Peugeot που είναι επικεφαλής στην κατάταξη των κατασκευαστών του IRC». Κατάταξη του Ράλι Ypres: 1. Rossetti-Chiarcossi Peugeot 207 Super 2000 2h 38mn 43s 9 2. Ojeda-Barrabes Peugeot 207 Super 2000 + 18s 6 3. Navarra-D’Amore Fiat Punto Abarth + 2mn 3s 9 4. Casier-Miclotte Peugeot 207 Super 2000 + 2mn 25s 6 5. Scandola-Pirollo Fiat Punto Abarth + 3mn 44s 8 Τα δύο Mitsubishi των Cols και Colsoul αποκλείστηκαν μετά τον τερματισμό. Κατάταξη Κατασκευαστών IRC : 1. Peugeot 34 βαθμοί 2. Abarth 31 βαθμοί 3. Mitsubishi 28 βαθμοί 4. Citroλn 1 βαθμός Κατάταξη Οδηγών IRC : 1. Navarra 23 βαθμοί 2. Ojeda 14 βαθμοί 3. Vouilloz 10 βαθμοί 4. Rossetti 10 βαθμοί