KEIMENO: NIKOΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Περίπου τρία χρόνια μετά το λανσάρισμα του Jeep Renegade και στην ελληνική αγορά φαίνεται πως ήταν αρκετά ώστε να υπάρξει ένα μικρής έκτασης… φρεσκαρισμάτακι. Προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία και το Renegade έχει συλληφθεί να δοκιμάζεται σε ψυχρά κλίματα με αρκετό καμουφλάζ,. Πάντως, το αμάξωμα θα διατηρήσει την κλασική του εμφάνιση και θα διαφοροποιείται από τους επανασχεδιασμένους προβολείς και προφυλακτήρες.
Στο εσωτερικό το facelift θα είναι ανάλογης έκτασης με την κεντρική κονσόλα να φιλοξενεί το νέο σύστημα πολυμέσων με ελαφρώς μεγαλύτερη οθόνη στις 8,4 ίντσες. Μικρές αλλαγές θα υπάρχουν σε διάφορα άλλα σημεία, όπως στους διακόπτες, τα πλαστικά θα είναι καλύτερης ποιότητας, ενώ οι χώροι θα παραμείνουν ως έχουν.
Στα μηχανικά μέρη δεν αναμένονται αλλαγές στις εκδόσεις κινητήρων. Παρόλο που ακούγεται υπερβολικό ενδιαφέρον θα είχε (ειδικά για την βορειοαμερικανική αγορά) μια πιθανή προσθήκη του νέου turbo δίλιτρου μοτέρ με τα 270 άλογα που έκανε πρεμιέρα στο Wrangler και αργότερα το είδαμε και στο ανανεωμένο Cherokee.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΜΟΝΤΕΛΟ JEEP RENEGADE 1.3 GSE T4 150 PS 2019 TIMH €21.900 ΤΕΛΗ €160,25
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ , Turbo, 4 Κύλινδρος, Σε σειρά ΚΑΥΣΙΜΟ Αμόλυβδη Βενζίνη
ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm 110(150)/5.500 ΡΟΠΗ Nm/rpm 270/1.850
ΜΕΤΑΔΟΣΗ Αυτόματο, 6 σχέσεων, κίνηση στους εμπρός τροχούς
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε 9 sec, τελική 196 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 6,2 L/100km, 141 g/km
ΥΠΕΡ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ, ΑΠΟΔΟΣΗ/ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
ΚΑΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ, ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΚΑΚΟΤΕΧΝΙΩΝ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΟΣ.