Scuderia Cameron Glickenhaus SCG003S: Με προδιαγραφές Racing


Το πρώτο όχημα της εταιρείας που πήρε έγκριση τύπου για να κυκλοφορεί στο δρόμο είναι γεγονός και παρουσιάστηκε επίσημα στην Γενεύη. 

  • 7/3/2017

Κατασκευασμένο στο χέρι από τους ανθρώπους της «Manifattura Automobili Torino» («ΜΑΤ»), το SCG003S είναι ένα διθέσιο «υπεραυτοκίνητο» (σημ.: «hypercar») με αμάξωμα που παραπέμπει σαφώς στα αντίστοιχα των οχημάτων που λαμβάνουν μέρος στους αγώνες αντοχής.

Οι καταβολές του είναι σαφείς καθώς προέρχεται από το αγωνιστικό SCG003C που κατασκευάζει η «Scuderia Cameron Glickenhaus» («SCG»), με έδρα τη Νέα Υόρκη, και με το οποίο συμμετέχει σε αυτού του είδους τους αγώνες, μεταξύ των οποίων και ο φημισμένος «24 Ώρες του Nürburgring». 

Το SCG003S (το γράμμα «S» στο τέλος της ονομασίας του είναι το πρώτο της Ιταλικής λέξης «Stradale») διαθέτει διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα χωρητικότητας 4,4 l που αποδίδει «περισσότερους από 800 PS» (sic) και μέγιστη ροπή 850 Nm. Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, τα 0-100 km/h επιτυγχάνονται σε λιγότερο από 3,0 sec ενώ η τελική ταχύτητά του ξεπερνά τα 350 km/h.

Η σχεδίαση του αμαξώματός του είναι τέτοια που να συμβάλλει στην αεροδυναμική και τη μηχανική πρόσφυση που αυτή προσφέρει. Όπως έγινε γνωστό, η παραγόμενη κάθετη δύναμη φτάνει τα 750 kg σε ταχύτητα 250 km/h και οι άνθρωποι της «ΜΑΤ» υποστηρίζουν ότι η πλευρική δύναμη που αναπτύσσεται στις στροφές φτάνει τα 2,0 g, τιμή απαράμιλλη για «όχημα δρόμου». 

Το πλαίσιο του SCG003S αποτελείται από ανθρακονήματα, έχει τροχούς 19 in και ελαστικά ειδικά σχεδιασμένα από την Dunlop. Σε μια προσπάθεια περαιτέρω εντυπωσιασμού, οι άνθρωποι της «ΜΑΤ» ανακοίνωσαν ότι μετά το πέρας της φετινής έκθεσης της Γενεύης θα προσπαθήσουν να καταρρίψουν το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στην «Πράσινη Κόλαση» το οποίο κατέχει ο αείμνηστος Stefan Bellof.