30 χρόνια Car and Driver στην Ελλάδα


Ο ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 3 ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ (TO CAR AND DRIVER ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΙΣ ΗΠΑ, ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ), ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ, ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ, ΚΑΘΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΑ ΓΕΡΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΕΝΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΑΝΤΕΧΕΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ.

Τον Νοέμβριο του 2019 συμπληρώθηκαν 30 χρόνια κυκλοφορίας του CAR AND DRIVER στην ελληνική αγορά, 50 χρόνια συμπληρώνουν του χρόνου οι 4 ΤΡΟΧΟΙ και ακολουθεί το DRIVE με μια συνεπή 25ετή παρουσία.

Μηνιαία περιοδικά, αλλά και ξένοι τίτλοι κυκλοφόρησαν αρκετοί στην Ελλάδα, άλλοι «κάηκαν» ως πυροτέχνημα, άλλα έφυγαν και επέστρεψαν στα ελληνικά δρώμενα, όπως το CAR προ διετίας.

Αν ζητήσετε την άποψή μου, θεωρώ πλούτο την κυκλοφορία πολλών τίτλων σε μια αγορά, ακόμη και στην Ελλάδα που τώρα δείχνει να βγαίνει από την 10ετή περιδίνηση της κρίσης. Ο Έλληνας, με τα κουσούρια του (αλήθεια ποιος λαός είναι εκείνος που δεν έχει;), αποδεδειγμένα αγαπάει το αυτοκίνητο και αυτό το δείχνει και στις αγοραστικές του επιλογές. Με συναίσθημα!

Αγαπάει και τα περιοδικά αυτοκινήτου. Ακόμη και στην κορύφωση της κρίσης δεν γύρισε την πλάτη στον λεγόμενο και ως «Ειδικό Τύπο», αγοράζοντας περιοδικά από το υστέρημά του…

Αλλαγές κάναμε και εμείς ώστε να είμαστε πιο δελεαστικοί στο αγοραστικό κοινό.

Το CAR AND DRIVER ήταν το πρώτο περιοδικό αυτοκινήτου στην Ελλάδα που την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας του επέλεξε να διανέμεται με εφημερίδα και εν συνεχεία αυτόνομο στα περίπτερα, κίνηση, που μπορεί κάποιοι ανταγωνιστές τότε να σνόμπαραν σήμερα ακολουθούν. Και εκ του αποτελέσματος κρίθηκε σωστή μια και το περιοδικό κατάφερε να μπει σε περισσότερα νοικοκυριά.

Αλλαγές κάναμε και στο περιεχόμενο και τη γενικότερη δομή και φιλοσοφία του περιοδικού. Σε έναν «αυτοκινητικό κόσμο» που αλλάζει άρδην, δεν μπορείς να παραμένεις στατικός και να συνεχίζεις να βγάζεις ένα περιοδικό με την λογική του πάμε σαν άλλοτε.

Πρέπει να δοκιμάσεις καινούργια πράγματα, να πάρεις τα ρίσκα σου, να οσφρανθείς το τι θέλει να διαβάζει ο κόσμος και να καταφέρεις να φτιάξεις τη δική σου «κοινότητα» που θα σε ακολουθεί σε όλες σου τις δραστηριότητες.

Θα πρέπει να διαχωρίσεις την ύλη σου από το digital που έχει φέρει κοσμογονικές αλλαγές στα media, όπως και το video και τα social και τόσα άλλα που έρχονται.

Όλες αυτές τις αλλαγές τις περάσαμε σταδιακά στο περιοδικό, τόσο με την επιλογή των θεμάτων, όσο και με την γραφή, αλλά και τους τομείς της αξιολόγησης, προκειμένου να ταυτιστούμε με τη νέα τάξη πραγμάτων. Αλλιώς, ήταν ένα αυτοκίνητο προ μιας 10ετίας (πόσω μάλλον 30 χρόνια πίσω), αλλιώς είναι σήμερα με την ηλεκτροκίνηση, τα αυτόνομα συστήματα και τόσα άλλα, αλλιώς θα είναι αύριο.

Εμείς συνεχίζουμε με την ίδια όρεξη να προσφέρουμε στον αναγνώστη μας είτε είναι στο print είτε στο σάιτ μας (www.caranddriver.gr) που το θεωρούμε ισότιμο, υψηλού επιπέδου δημοσιογραφικό περιεχόμενο, ακολουθώντας τους κανόνες της δεοντολογίας.

Δεν εκβιάσαμε και δεν θα εκβιάσουμε ποτέ, ούτε την αγορά, ούτε το κλικ. Μοναδικό μας όπλο είναι η ποιότητα και η ακεραιότητά μας και σε κάθε περίπτωση η «ομπρέλα» που μας παρέχει η συνεργασία μας με τη HEARST, αυτός ο τεράστιος δημοσιογραφικός κολοσσός, που μας αντιμετωπίζει ως ένα πολύ σημαντικό μέλος του.

Στο σήμερα το CAR AND DRIVER συνεχίζει απρόσκοπτα την κυκλοφορία του, έχοντας μια στρατηγική συνεργασία με τον όμιλο ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ. Σε μια αγορά που πέφτει κυκλοφοριακά, το αναγνωστικό κοινό αναγνωρίζει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά μας που αναφέραμε, κάτι που καταγράφεται από την σταδιακά ανοδική μας κυκλοφορία.

Δεν είμαστε υπέρ των Limit Up που νομοτελειακά φέρνουν και το Limit Down (εύκολα φουσκώνεις το… μπαλόνι), αλλά υπέρ της σταθερότητας, της ανάπτυξης βήμα-βήμα, αλλά και του KAIZEN. Της συνεχούς βελτίωσης…

Έτσι θα πορευθούμε και στο εξής, αυτό ξέρουμε, αυτό θα κάνουμε. Σε κάθε περίπτωση, αυτό που μπορούμε να εγγυηθούμε σε εσάς, τους αναγνώστες μας είναι ότι θα εκδίδουμε ένα φρέσκο περιοδικό, με όλες τις νέες τάσεις και ένα φιλτραρισμένο περιεχόμενο που αξίζει να διαβάζετε.

Κλείνοντας, θα ήθελα να κάνω και μια πρόβλεψη για το εάν το internet θα σκοτώσει το χαρτί. Πιστεύω πώς όχι, τα έντυπα (εφημερίδες και περιοδικά) που θα κάνουν τις δομικές αλλαγές που πρέπει και θα έχουν το περιεχόμενο που αξίζει κάποιος να αγοράσει, θα συνεχίσουν απρόσκοπτα την πορεία τους. Να προσθέσω εδώ, πώς «περιεχόμενο» στο εγγύς μέλλον θα χρειαστεί κάποιος να αγοράζει και από ελληνικά σάιτ, όπως γίνεται στο εξωτερικό… Αλλιώς, fake news…

Δεν ξέρω που θα βρισκόμαστε την επόμενη 30ετία, αλλά θέλω να ευχηθώ να είμαστε γεροί και να χρειαστεί να ξαναγράψουμε αυτές τις γραμμές για τα 60 χρόνια του CAR AND DRIVER στην Ελλάδα! Θα το χαιρόμουν πολύ…

Σε κάθε περίπτωση θέλω να ευχαριστήσω εκ μέρους CAR AND DRIVER εσάς τους αναγνώστες μας που όλα αυτά τα χρόνια μας στηρίζετε, τους αξιότιμους συναδέλφους που έβαλαν το προσωπικό τους λιθαράκι για την καταξίωσή του στην αγορά, αλλά και την υπάρχουσα ομάδα που συνεχίζει την προσπάθεια με υψηλή επαγγελματική ευσυνειδησία.

ΥΓ:

Το CAR AND DRIVER έχοντας περάσει από μεγάλους δημοσιογραφικούς ομίλους, πλέον ανήκει στην εταιρεία Μ2Κ Ε.Ε., που έχει δημιουργηθεί για έναν και μοναδικό λόγο. Μέσα από τους κανόνες ου διέπουν έναν υγιή οργανισμό και μια επιχείρηση εν προκειμένω, να στέκεται στο ύψος των περιστάσεων της εκπροσώπησης ενός τίτλου με την βαρύτητα του C&D. Παράλληλα, να προσφέρει ένα άψογο εργασιακό περιβάλλον, αλλά και τα κατάλληλα «εργαλεία» στην εξέλιξη της ομάδας. Στο πλαίσιο αυτό και οι όποιες κινήσεις μας, πάντα με σύνεση και οι επενδύσεις που κάνουμε. Μικρές, δεν έχει σημασία, αλλά σημαντικές για εμάς προκειμένου να μας καταστήσουν βιώσιμους και ανταγωνιστικούς. Πορευόμαστε μόνοι μας, έχοντας απέναντι μεγάλους ομίλους, έχουμε όμως ένα βασικό πλεονέκτημα. Την ευελιξία και την έλλειψη… αγκυλώσεων.