Επίσημα το ανανεωμένο Audi R8


ΤΟ SUPERCAR ΤΗΣ AUDI ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕ ΠΙΟ ΦΡΕΣΚΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΔΥΟ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ V10.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 24/10/2018

Μετά την πρεμιέρα του R8 LMS GT3 στο Παρίσι ακολουθεί το ανανεωμένο R8 με την πιο εμφατική εμφάνιση και τους αναβαθμισμένους κινητήρες. Στο μπροστινό μέρος η χαρακτηριστική singleframe είναι ακόμη φαρδύτερη ώστε να προσδίδει μία ακόμη πιο έντονη παρουσία όταν διαφοροποιημένες είναι και οι εισαγωγές του αέρα. Γενικότερα υπάρχουν μικρής έκτασης αλλαγές σε διάφορα σημεία του αμαξώματος, όπως στο διαμέρισμα του κινητήρα και στον πίσω διαχύτη. Προαιρετικά υπάρχει η δυνατότητα βαφής των λογότυπων σε μαύρο gloss χρώμα ενώ υπάρχουν διαθέσιμα δύο νέα αμαξώματος, τα Kemora Gray και Ascari Blue.

Σχετικά με τον V10 των 5,2 lt η ισχύς του έχει αυξηθεί από τους 540 PS στους 570 PS (η ροπή στα 550 Nm), ενώ στο κορυφαίο Performance τα άλογα έχουν ανέβει στα 620 και η ροπή στα 580 Nm. Το 0-100 για το βασικό R8 είναι στα 3,4 sec (3,5 για το Spyder) και στα 3,1 sec για το Performance (3,2 sec για το Spyder). Ανάλογα με την έκδοση το βάρος έχει αυξηθεί έως 20 kg λόγω των αναβαθμίσεων ελέω WLTP μετρήσεων.

Στα μηχανικά μέρη έχει επαναρρυθμιστεί η ανάρτηση για καλύτερη έλεγχο και ακρίβεια, ενώ πιο άμεση είναι η χαρτογράφηση της προοδευτικής ηλεκτρομηχανικής κρεμαγέρας για ακόμη καλύτερη πληροφόρηση. Πλέον το Audi Drive select διαθέτει συνολικά τέσσερα προγράμματα παραμετροποίησης, τα dry, wet, snow και performance.

Βελτιωμένα είναι και τα φρένα με την Audi να δίνει ένα 100-0 km/h περίπου 1,5 m νωρίτερα και τα 200-0 km/h περίπου 5 m πιο γρήγορα. Διαθέσιμες είναι οι ζάντες 19 ή 20 ιντσών ενώ προαιρετικά υπάρχουν κάρμπον δισκόφρενα ή η μπροστινή κάρμπον αντιστρεπτική που είναι ελαφρύτερη κατά 2 kg. Το νέο R8 θα είναι διαθέσιμο τόσο στην coupe όσο και στην spyder εκδοχή του στο πρώτο τετράμηνο του 2019.