Morgan EV3: Καθυστερεί να κυκλοφορήσει το ηλεκτροκίνητο τρίτροχο


Η MORGAN ΕΙΧΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΟ 2016 ΣΤΗ ΓΕΝΕΥΗ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ, ΤΟ ΤΡΙΤΡΟΧΟ EV3, ΠΟΥ ΑΝΑΜΕΝΟΤΑΝ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΤΟ 2018. ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ, ΟΜΩΣ, ΟΙ ΒΡΕΤΑΝΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ ΤΟΥ ΑΝΑΒΑΛΛΕΤΑΙ.

 
  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 18/10/2018

Τα προβλήματα, που αντιμετωπίζει η Frazer-Nash, που συμμετέχει στην εξέλιξη νέων οχημάτων, οδήγησαν τη βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία Morgan στην αναβολή του ντεμπούτου του Morgan EV3. Σύμφωνα με τα βρετανικά μέσα ενημέρωσης, η Frazer-Nash αποδεικνύεται αφερέγγυα, καθώς δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της απέναντι στη Morgan. Μάλιστα, οι περίπου 100 πελάτες, που έχουν ήδη προκαταβάλει χρήματα για την αγορά του ηλεκτροκίνητου τρίτροχου οχήματος, θα πάρουν σύντομα τα λεφτά τους πίσω. Επιπλέον, οι Βρετανοί άφησαν ανοιχτό και το ενδεχόμενο της (μη) υλοποίησης του EV3.

Μια ματιά στο project του EV3

Παρά την ύπαρξη του ηλεκτροκινητήρα, αυτό το Morgan διατηρεί το κλασικό σχήμα του. Αρχικά είχε σχεδιαστεί το EV3 να κυκλοφορήσει στις αγορές στα τέλη του 2016, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν έγινε εφικτό. Τον τελευταίο καιρό, οι Βρετανοί είχαν ανακοινώσει ότι η εκκίνηση θα δινόταν το γ’ τρίμηνο του 2018. Ωστόσο, δεν είχαν υπολογίσει τα προβλήματα της Frazer-Nash, η οποία θα παρείχε το σύστημα ηλεκτροκίνησης για το EV3. Ταυτόχρονα, τα βασικά στοιχεία του ηλεκτροκινητήρα διορθώθηκαν.

Το Morgan EV3 έχει αυτονομία 200 km

Ο παλαιάς κοπής V2 κινητήρας του συμβατικής τεχνολογίας τρίτροχου μοντέλου θα δώσει τη θέση του σε ένα μοντέρνο ηλεκτροκινητήρα. Αρχικά, είχε σχεδιαστεί η χρησιμοποίηση ενός υδρόψυκτου κινητήρα 46 kW (ή 63 PS), του οποίου η ισχύς θα μεταφερόταν στον και μοναδικό πίσω τροχό. Πάροχος της ενέργειας θα ήταν μία μπαταρία ιόντων λιθίου 21 kWh. Το μόλις σχεδόν 500 kg Morgan EV3 ανακοινώθηκε πως θα μπορούσε να επιταχύνει από στάση έως τα 100 km/h σε περίπου 9,0 sec και να αναπτύξει τελική ταχύτητα 145 km/h. Ανακοινώθηκε, επίσης, ότι η αυτονομία με μία φόρτιση της μπαταρίας θα έφτανε τα 200 km. Βάση του Morgan EV3 είναι ένα χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο, πάνω του έχει τοποθετηθεί ένα ξύλινο πλαίσιο.

Εμφανισιακά, το Morgan EV3 ελάχιστα απέχει από το γνωστό Threewheeler. Με δεδομένο, όμως, ότι το μπροστινό μέρος του δε θα φιλοξενεί πια το συμβατικό V2 κινητήρα, μια γρίλια και ένας τρίτος προβολέας αλλάζουν το στιλ. Στον -περιτριγυρισμένο από πολυτελές ξύλο και αλουμίνο- πίνακα οργάνων η Morgan αναμειγνύει ρετρό στοιχεία με μοντέρνες ψηφιακές ενδείξεις. Όσο για την τιμή, ακόμα δεν υπάρχει κάποια ακριβής πληροφορία, αν και όλα δείχνουν ότι δε θα απέχει πολύ από αυτήν του συμβατικής τεχνολογίας Threewheeler.