Περισσότερα ανθρακονήματα δε χωρούν σε μία Lambo


Η Mansory ανέλαβε τη βελτίωση της σύγχρονης Lamborghini Aventador S. Σχεδόν κάθε μέρος της μπορεί κατόπιν παραγγελίας να αντικατασταθεί με ένα ίδιο από ανθρακονήματα!

 
  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ, ΦΩΤ.: MANSORY
  • 20/11/2018

Η Mansory είναι γνωστή για τις βελτιωτικές επεμβάσεις της στα μέρη από ανθρακονήματα των πολυτελών οχημάτων σχεδόν κάθε μάρκας. Έτσι, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η σύγχρονη Lamborghini Aventador S υφίσταται επεμβάσεις. Σχεδόν κάθε επιπλέον τμήμα μπορεί να αντικατασταθεί από ένα από ανθρακονήματα της Mansory. Ξεκινώντας με τα μεγάλα μέρη, όπως το καπό, το εμπρόσθιο χείλος, τις πλαϊνές ποδιές και το πίσω σπόιλερ, επηρεάζονται επίσης οι μπροστινές κολώνες, η οροφή και οι υαλοκαθαριστήρες, μαζί με όλες τις εισόδους και εξόδους αέρα. Ούτε οι ζάντες λείπουν, φυσικά, από την προσφορά της Mansory. Στο εσωτερικό, το... φεστιβάλ ανθρακονημάτων συνεχίζεται. Εκτός από το τιμόνι, τα bucket καθίσματα ή το ταμπλό, οτιδήποτε άλλο μπορεί να αντικατασταθεί, αντικαθίσταται. Ακόμα και οι μικρότερες επιφάνειες μπορούν να αντικατασταθούν με το εξαιρετικά ελαφρύ υλικό, με την προϋπόθεση ότι έχουν τη σωστή ποσότητα αλλαγής.

Lamborghini Aventador 750-4 Superveloce της Mansory με 830 PS

Αν και λέγεται ότι η Mansory έχει ήδη 20 δικά της μοντέλα, δεν είναι εύκολο να κατασκευάσει μόνη της αυτοκίνητα σαν αυτά εταιρειών, όπως, για παράδειγμα, η Lamborghini - τουλάχιστον όχι εκτός αν έχει τα μέσα του James Stunt. Για τον Άγγλο έμπορο τέχνης και δισεκατομμυριούχο φτιάχτηκε μία Lamborghini Aventador 750-4 Superveloce. Έτσι δημιουργήθηκε το ένα και μοναδικό κομμάτι που ονομάζεται "J.S.1 Edition". Από τα 750 PS του ιταλικού super sport αυτοκινήτου η Mansory έφτασε τα 830! Η μέγιστη ροπή αυξήθηκε από 690 σε 750 Nm.

0-100 km/h σε 2,7 sec!

Ακόμα και στην τελική ταχύτητα επενέβη η Mansory. Τα 355 km/h είναι στην πραγματικότητα περισσότερα απ’ όσα νομίζει κανείς ότι είναι. Μετά από την αναβάθμιση της ισχύος, το ιταλικό μοντέλο χρειάζεται μόλις 2,7 sec για να φτάσει στα 100 km/h από στάση. Μέχρι η βελόνα να δείξει 200 km/h περνούν μόνο 8,4 sec. Και στo σπριντ από 0 έως 300 km/h, η τροποποιημένη Lambo είναι κατά έξι δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερη από την αντίστοιχη εργοστασιακή: Μετά από μόλις 23,4 sec το ταχύμετρο δείχνει τη μαγική ένδειξη με τον αριθμό «3» και τα δύο μηδενικά.

Νέο... ένδυμα από ανθρακονήματα για τη Lambo

Η αύξηση της ισχύος επιτεύχθηκε με τη βοήθεια ενός power-box και ενός εντελώς νέου συστήματος εξάτμισης, που περιλαμβάνει πολλαπλή, φλάντζες και τελικά. Ένα νέο σπορ φίλτρο αέρα συνέβαλε επίσης στην αύξηση της ισχύος. Ωστόσο, η Mansory δε θέλησε απλά να δημιουργήσει μια βολίδα αυξημένης ιπποδύναμης. Αντ' αυτού, επικεντρώθηκε στην εφαρμογή ενός αρμονικού πακέτου επιδόσεων. Αυτός ο... ανθρακούχος οργανισμός, με εμφάνιση Stealth, διαθέτει το νέο μπροστινό μέρος της Aventador (έκδοση J.S.1), το οποίο περιλαμβάνει μια ξεχωριστή μπροστινή ποδιά με βελτιστοποιημένες εισόδους αέρα και ένα νέο spoiler. Επιπλέον, το καπό και τα μπροστινά φτερά αντικαταστάθηκαν από μέρη από ανθρακονήματα της Mansory.

Έπειτα από τη... θεραπεία των ανθρακονημάτων, η Lambo είναι ελαφρύτερη κατά 50 kg

Τα νέα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα παρέχουν επιπλέον αέρα στον κινητήρα, που είναι τοποθετημένος στο κέντρο, και στα φρένα υψηλών επιδόσεων. Ταυτόχρονα, ηρεμούν την κυκλοφορία του αέρα μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα. Περαιτέρω αεροδυναμικά πλεονεκτήματα φέρνουν έναν πίσω αεροδυναμικό διαχύτη και ένα επιπλέον μεγεθυμένο πίσω σπόιλερ. Λόγω της... θεραπείας με ανθρακονήματα, η Lambo έχασε 50 kg. Τι κοστίζουν όλ’ αυτά; Στους καλύτερους κύκλους στο Λονδίνο οι άνθρωποι δε θέλουν να μιλούν για χρήματα. Και τελικά, κάθε παιδί ξέρει ότι ο αληθινός Άγγλος gentleman απλώς απολαμβάνει και... σωπά.