CAR AND DRIVER ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
NISSAN LEAF E+

Πρεμιέρα για το κορυφαίο Nissan Leaf E+ 9/1

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

H οποία έχει εξοπλίζεται με μία μεγαλύτερη συστοιχία μπαταριών χωρητικότητας 62 kWh που προσφέρει αυτονομία στα 382 km (σύμφωνα με την κύκλο WLTP) προσφέροντας τουλάχιστον 100 km παραπάνω απ’ ότι το νορμάλ Leaf (με μπαταρίες 40 kWh).

Αξιοσημείωτο είναι πως η νέα μπαταρία 288 κυψελών έχει 25% καλύτερη πυκνότητα και 55% μεγαλύτερη χωρητικότητα. Παράλληλα η κορυφαία έκδοση του Leaf εφοδιάζεται με έναν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 218 PS και 340 Nm ροπής. Υπενθυμίζεται πως το «απλό» Leaf αποδίδει 150 PS και 320 Nm.

To Leaf E+ θα είναι διαθέσιμο με ένα νέο σύστημα φόρτισης 70 kW (το Quick Charging) που μπορεί να υποστηρίξει έως και 100 kW για ταχύτερη φόρτιση. Σύμφωνα με την Nissan η έξτρα δύναμη και ισχύς προσφέρει 10% υψηλότερη τελική ταχύτητα όταν η ρεπρίζ 80-120 km/h είναι συντομότερη κατά 13%.

Εξωτερικά δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές αλλά κάποιες λεπτομέρειες στην μάσκα και οι νέας σχεδίασης ζάντες αρκούν για να ξεχωρίζουν το Leaf E+. Στο εσωτερικό υπάρχει μεγαλύτερη οθόνη 8 in στην κεντρική κονσόλα με αναβαθμισμένες δυνατότητες διασύνδεσης με smartphone και πλοήγηση «door-to-door».

Οι πωλήσεις του νέου Leaf E+ στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν στα μέσα του 2019 αλλά θα είναι σε περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, συγκεκριμένα στις 5.000.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ