Το σπορ Audi e-Tron GT έχει 590 PS


Στα πλαίσια του ομίλου της Volkswagen η Porsche και η Audi εξελίσσουν από κοινού την πλατφόρμα PPE (Premium Electric Platform), στην οποία βασίζεται η Taycan της πρώτης και το e-Tron GT της δεύτερης που μόλις παρουσιάστηκε στο Los Angeles.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 30/11/2018

Το Audi e-Tron GΤ μοιάζει μεν με το Α7, έχουν το ίδιο μήκος (4,96 m), αλλά είναι πιο φαρδύ ( 4 cm) και πιο χαμηλό (1,38 μέτρα), γεγονός που του εξασφαλίζει τόσο μια πιο δυναμική εικόνα όσο και καλύτερη αεροδυναμική. Το τελευταίο είναι σημαντικό γιατί βοηθά στην επίτευξη μεγαλύτερης αυτονομίας, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Κατά WLTP το e-Tron GΤ, χάρη στην μπαταρία του των 96 kWh (ωφέλιμα από αυτά τα 87 kWh), μπορεί να καλύψει έως και 430 km, ενώ για την κάλυψη του 30% από αυτά η ενέργεια προέρχεται από ανάκτηση. Στην περίπτωση αυτή η μέση κατανάλωση είναι 20 kWh ανά 100 km, ενώ μπορεί να ανέβει κατά πολύ και αντίστοιχα να μειωθεί σημαντικά η αυτονομία αν ο οδηγός εκμεταλλεύεται τα μόλις 3,5 sec που χρειάζονται για το 0-100 km/h και την τελική ταχύτητα των 240 km/h.

Οι τιμές αυτές είναι εφικτές χάρη στη συνδυαστική απόδοση των 590 PS των δύο ηλεκτροκινητήρων του e-Tron GT που κινούν ο καθένας από έναν άξονα και εξασφαλίζουν έτσι και τετρακίνηση. Υπάρχει και τετραδιεύθυνση, ενώ η φόρτιση των μπαταριών με χρήση τεχνολογίας 800 V διαρκεί για το 80% της χωρητικότητας μόλις 20 λεπτά. 

Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι οθόνες και η εικόνα αποτελεί μια εξέλιξη του ταμπλό των σύγχρονων Audi, ενώ χαρακτηριστικό είναι πως επιπλέον του πορτμπαγκάζ των 450 lt υπάρχει και ένας επιπλέον χώρος 100 lt μπροστά. Οι πωλήσεις του Audi e-Tron θα ξεκινήσουν το 2021 και σε μια τιμή που στη Γερμανία θα κυμαίνεται γύρω στις 100.000 ευρώ.