Ένα plug-in hybrid, λοιπόν, όχι μεγάλο και πομπώδες, αλλά με crossover στυλ, με Singleframe μάσκα, πλαϊνές προστατευτικές λωρίδες και αυξημένη απόσταση από το έδαφος που ντύνει την ευχρηστία με σπορ προσωπικότητα, από αυτήν που η Audi συνεχίζει να μπολιάζει τα μοντέλα της. Στο εσωτερικό συναντάς μοντέρνο, οδηγοκεντρικό σχεδιασμό, αναδιπλούμενα καθίσματα 40:20:40, ποιοτικά υλικά με οικολογική συνείδηση, επενδύσεις Pulse υφάσματος με τεχνητό δέρμα και Ambient Light Plus με επιλογή 30 χρωμάτων για προσωπική ατμόσφαιρα. Για τους λάτρεις του ήχου, υπάρχει και το προαιρετικό ηχοσύστημα SONOS 3D με 15 ηχεία και, βέβαια, κορυφαίος εξοπλισμός ασφάλειας, αλλά μια απογοητευτική χωρητικότητα πορτμπαγκάζ στα 280 L, λόγω μπαταριών που φτάνει έως 1.100 L, όταν πέσουν τα πίσω καθίσματα.
Τεχνολογία και αίσθηση
Η εν προκειμένω PHEV παραλλαγή της απλής, mild hybrid θερμικής έκδοσης 1.5 150 PS, συνδυάζει τον γνωστό 1.5 TFSI evo2 βενζινοκινητήρα που κομίζει ό,τι καλύτερο σε μηχανολογία αποδίδοντας 150 PS με ροπή 250 Nm με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 116 PS και 330 Nm, που βρίσκεται μέσα στο 6άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και μαζί αποδίδουν 204 PS και 350 Nm ροπής σε μια προσθιοκίνητη υλοποίηση.
Κι ενώ στα χαρτιά οι ίπποι φαίνονται λίγοι, η επιτάχυνση από 0-100 km/h γίνεται σε 7,4 sec και η αμφισβήτηση περί επιδόσεων λαμβάνει τέλος, η τελική ταχύτητα φτάνει στα 225 km/h, ενώ η ηλεκτροκίνητη λειτουργία αγγίζει μια πολύ αξιοπρόσεκτη τελική στα 140 km/h. Το πιο σημαντικό ?ίσως? προσόν αυτού του μοντέλου είναι η superhybrid ταυτότητα με την ηλεκτρική αυτονομία να αγγίζει τα 139 km, ιδανική για καθημερινές διαδρομές χωρίς σταγόνα καύσιμου.
Τόσο η net χωρητικότητα της μπαταρίας στα 19,7 kWh, όσο και το σχετικά χαμηλό βάρος του στα 1.695 kg δίνουν μια πρώτη εικόνα αποδοτικότητας. Η συνέχεια ανήκει στο management του συστήματος με λειτουργία Boost στο Dynamic Drive mode οπότε για 15 sec παίρνεις τα...πάντα όλα σε ισχύ. Η φόρτιση είναι άνετη και εύκολη: AC στο σπίτι έως 11 kW ή DC (πρώτη φορά σε plug-in Audi) έως 50 kW, ώστε να φτάσεις από 10 % σε 80 % φόρτιση σε περίπου 26 min. Η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται σε 0,4 L/100 km, η κατανάλωση ρεύματος σε 15–16 kWh/100 km και οι εκπομπές CO? σε μόλις 7 g/km. Στον δρόμο φαίνονται αμέσως οι διαφορές από το απλό A3. Άλλο ζύγισμα 55/45 εμπρός/πίσω, νέα ρύθμιση ανάρτησης για το έξτρα βάρος των μπαταριών, αλλά όλα είναι… Audi.
Tο κιβώτιο S tronic διπλού συμπλέκτη συνεργάζεται με το drive select, ώστε να επιλέγεις ανάμεσα σε σπορ ή οικονομική οδήγηση και όντως τα οδηγικά σενάρια είναι πολλά, αλλά πάντα διασκεδαστικά. Βλέπετε, στην ουσία, το Audi A3 allstreet Progressive TFSI e S tronic 204 PS συνδυάζει με έναν παιχνιδιάρικο, αλλά σοβαρό τρόπο, την ηλεκτρική άνεση, τη σπορ διάθεση και την καθημερινή πρακτικότητα. Όσο σπορ χρειάζεσαι, όσο φιλικό προς την τσέπη και το περιβάλλον προσφέρει η υβριδική του υπόσταση. Συστήνεται ως εναλλακτική σε όσους δεν θέλουν ογκώδη SUV, αλλά την πατίνα της Audi και την τιμή ενός… Q3 Sportback!
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
_77761_471048_type15015.jpg)
ΜΟΝΤΕΛΟ AUDI A3 Allstreet TFSIe Stronic 204PS 2025 TIMH €49.980 ΤΕΛΗ €0
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.498, Turbo, Yβριδικό Σύστημα ΚΑΥΣΙΜΟ Υβριδικό
ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm 150(204)/- ΡΟΠΗ Nm/rpm 350
ΜΕΤΑΔΟΣΗ Αυτόματο, κίνηση στους εμπρός τροχούς
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε 7,4 sec, τελική 225 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 0,4 L/100km, 7 g/km
ΥΠΕΡ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ, ΕΥΕΛΙΞΙΑ, ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ, ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ.
ΚΑΤΑ ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ, ΤΙΜΗ.