Το KGM Musso Grand είναι ένα pickup με ισχυρό κινητήρα turbo-diesel και σύστημα προσαρμοζόμενης τετρακίνησης, διαθέτει την μεγαλύτερη καρότσα της κατηγορίας των διπλοκάμπινων οχημάτων, έχει την δυνατότητα να φορτώνει δύο ευρωπαλέτες και να ρυμουλκεί trailer με φρένα έως 3,5 τόνους (ή 2,6 τόνους με χειροκίνητο κιβώτιο), μπορεί να σηκώνει φορτία φορτία βάρους από 794 - 1.085 κιλά, και να αποτελεί καλή και αποδοτική επιλογή για τον επαγγελματία. Παρεμπιπτόντως, η KGM ξεκίνησε από την Κορέα το 1954 ως Ha Dong-Hwan Motor, και στην συνέχεια πορεύτηκε στις διεθνείς αγορές κάτω από τα εμπορικά σήματα SsangYong, και Daewoo, με τεράστια εμπειρία στα off-road οχήματα.
Πρακτικό και συμφέρoν
Με άκρως επιβλητική εικόνα, που δημιουργείται από την «άγρια» μάσκα με τα φωτιστικά σώματα στις άκρες, και το ψηλό κατώφλι της διπλοκάμπινης καμπίνας που φθάνει τα 22 cm απόσταση από το έδαφος σου δίνει αμέσως το στίγμα του. Συνηγορούν δε σε αυτό οι διαστάσεις του, ήτοι μήκος 5,4 m, πλάτος που αγγίζει τα 2 m και ύψος 1,86 m. Το μεγάλο pickup βασίζεται σε τετραπλό πλαίσιο τύπου σκάλας, έχει μεταξόνιο 3,21 m, και αυτό είναι που δίνει δύο βασικά χαρακτηριστικά του οχήματος: την μεγάλη καρότσα (μήκος 1,61 m., πλάτος 1,57 m, και ύψος 57 cm) και τον μεγάλο χώρο στο εσωτερικό της καμπίνας που μπορεί να φιλοξενήσει πέντε ενήλικες, με άξιο αναφοράς ότι λόγω άνεσης στα γόνατα και το κεφάλι, οι επιβάτες της πίσω σειράς μπορεί να είναι υψηλόσωμα άτομα άνω του 1,85 m!.
Η καρότσα είναι επενδυμένη με σκληρό πλαστικό για ευνόητους λόγους, και διαθέτει άγκιστρα για την πρόσδεση των φορτίων, παροχή ρεύματος 12V, όπως και πίσω πόρτα με μηχανισμό φρένου. Μπορεί μάλιστα να δεχθεί αντικείμενα μεγέθους ευρωπαλέτας και εγκάρσια, μπορεί να δεχθεί δύο από αυτές, την ώρα που το ωφέλιμο φορτίο φτάνει τα 1.085 kg. Στο εργονομικό εσωτερικό, συναντούμε γνήσια δερμάτινα καθίσματα, μαλακά υλικά σε όλο το εύρος του ταμπλό, μηχανικό χειρόφρενο, περιστροφικό διακόπτη λειτουργιών οδήγησης, δυο οθόνες 12,3” για τον πίνακα οργάνων, και το σύστημα πολυμέσων, το οποίο υποστηρίζει με τις σύγχρονες υπηρεσίες του μεταξύ άλλων Apple CarPlay και Android Auto.
Υπάρχει αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, Mood Lighting στον πίνακα οργάνων, υποδοχές USB type-C, ενώ πλήρες είναι το πακέτο συστημάτων ασφαλείας ADAS ακόμα και από την βασική έκδοση, όπως επίσης μια σειρά από κάμερες που υποστηρίζουν 360ο υπηρεσίες, συστήματα υποβοήθησης, hill descent, και Adaptive Cruise Control.
Στον δρόμο
Το σύνολο κινείται από έναν 4κύλινδρο turbodiesel κινητήρα 2,2 λίτρων, που αποδίδει 202 PS και 441 Nm ροπής, ενώ η κίνηση περνάει στον δρόμο μέσα από ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων της Aisin και σύστημα κατ’ επιλογήν τετρακίνησης. Αυτό διαθέτει τρεις επιλογές: 2H (κίνηση στους πίσω τροχούς), 4H (τετρακίνηση), 4L (τετρακίνηση με κοντές σχέσεις), αλλά και κλείδωμα διαφορικού στους τροχούς του πίσω άξονα, ενώ η παρουσία του συστήματος τετρακίνησης Part-4WD επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει πότε να ενεργοποιήσει το σύστημα, ανάλογα με τις μεταβαλλόμενες συνθήκες εντός ή εκτός δρόμου. Στα «συν» ότι ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ένα από τα τρία προφίλ λειτουργίας του κινητήρα: Normal, Sport και Winter. Σε επίπεδο αναρτήσεων, στην βασική του έκδοσης χρησιμοποιεί ημιελλειπτικά φύλλα σούστας στην πίσω ανάρτηση, ενώ στις άλλες εκδόσεις διατίθεται ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.
Αρχική εντύπωση όταν το οδηγήσαμε; Στα πρώτα 100 μέτρα που θα διανύσεις, το αυτοκίνητο σού υπενθυμίζει τον επαγγελματικό του προσανατολισμό. Ξεκάθαρα και πολύ εύκολα. Ο diesel κινητήρας, η άμεση ροπή, και η σκληρά ρυθμισμένη ανάρτηση δεν αφήνουν περιθώρια να μην καταλάβεις ότι το KGM Musso Grand «ψάχνει» για φορτίο, όμως η μεταξένια λειτουργία του συνόλου είναι μια ευχάριστη έκπληξη προσθέτοντας πολλούς πόντους στο θέμα της ποιότητας κύλισης… Το μοντέλο της δοκιμής μας φορούσε ελαστικά της Nexen διαστάσεων 225 / 60-R18 και δεν θα λέγαμε ψέματα ότι θα θέλαμε κάτι πιο άγριο είναι η αλήθεια για τις εκτός δρόμου εξορμήσεις. Κι από την άλλη σε αυτήν την τόσο προσεγμένη και ήσυχη καμπίνα, δεν μπορούμε να αφήσουμε ασχολίαστο τα σε ακραίο βαθμό ενοχλητικά ηχητικά μηνύματα των συστημάτων ενημέρωσης και ασφάλειας που έρχεται στιγμή που σε εκνευρίζουν και σε αποπροσανατολίζουν…Θέλει δε αρκετό ψάξιμο στα μενού για να απενεργοποιήσεις τα… καμπανάκια.
Θα το παίρναμε;
Το KGM Musso Grand 2.2d A/T 4WD της δοκιμής μας διατίθεται με τιμή από 37.990 ευρώ για την έκδοση LX. Στην γκάμα υπάρχει και το ελαφρώς πιο μικρό (μήκος 5,041 m) Musso, και σε τιμές που ξεκινούν με την τρέχουσα έκπτωση της ελληνικής αντιπροσωπείας, από τις 29.990 ευρώ για την έκδοση Pro. Ναι, είναι «προκλητική» η τιμή του, όντως…
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΜΟΝΤΕΛΟ KGM MUSSO Grand 2.2d AT 4WD 2025 TIMH €29.990 ΤΕΛΗ €105
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 2.157, Turbo, 4 Κύλινδρος, Σε σειρά ΚΑΥΣΙΜΟ Πετρέλαιο
ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm ΡΟΠΗ Nm/rpm
ΜΕΤΑΔΟΣΗ Αυτόματο, 6 σχέσεων, κίνηση στους πίσω τροχούς, κατ΄ επιλογή τετρακίνηση, μόνιμη τετρακίνηση
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε sec, τελική 172 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 9 L/100km, 235 g/km
ΥΠΕΡ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΡΟΤΣΑ, ΕΥΡΥΧΩΡΟ & ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ, ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΛΞΗΣ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ, ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ.
ΚΑΤΑ ΑΡΓΟ ΤΙΜΟΝΙ, ΔΙΑΡΚΗΣ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΗ ΗΧΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.



_77761_475167_type13028.jpg)
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

_77761_473841_type13129.jpg)



