Στο πλαίσιο της IAA Mobility του Μονάχου, η Porsche παρουσίασε τη νέα γενιά της 911 Turbo S σε έκδοση κουπέ και κάμπριο.
Πρόκειται για την πιο ισχυρή 911 που έχει βγει ποτέ από το εργοστάσιο του Zuffenhausen, καθώς ο 6κύλινδρος boxer κινητήρας των 3,6 L των δύο turbo συνοδεύεται από μία μικρή μπαταρία 1,9 kWh που τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα 60 kW, φτάνοντας την συνδυαστική ισχύ στα 711 PS και τα 800 Nm ροπής.
Αναμενόμενα, η Porsche έβαλε το νέο της αυτοκίνητο στο απόλυτο τεστ, έναν γύρο στο Nurburgring Nordschleife, στο οποίο και θριάμβευσε.
Με τον πολύπειρο οδηγό και master του είδους του Jorg Bergmeister στο τιμόνι, η 911 Turbo S σημείωσε χρόνο 7:03.920, ήτοι 14 sec ταχύτερο από εκείνο της γενιάς 992.1. Αυτό σημαίνει ότι είναι μόλις 8 sec πιο αργή από την 911 GT3, ενώ σε σύγκριση με την 718 Cayman GT4 RS αποδεικνύεται 5,5 sec πιο γρήγορη.
Δείτε το σχετικό βίντεο:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτή είναι η νέα Porsche 911 Turbo S: Το απόλυτο υβριδικό θηρίο
Ξεχάστε ό,τι ξέρετε: Η Porsche ετοιμάζει τετρακίνητο SUV με έμφαση στην κίνηση στον εμπρός άξονα
Porsche 911 Cup: Το «υπερόπλο» των 520 PS έρχεται να βάλει φωτιά στις πίστες (photos)