Για τους λάτρεις των pickup, το Duster αποτελούσε πάντα έναν υποψήφιο «μεταμφιεσμένο» ήρωα. Η έκδοση Oroch, που είχε κυκλοφορήσει στη Νότια Αμερική, δεν έφτασε ποτέ στην Ευρώπη, αφήνοντας πίσω της μια μεγάλη ανεκπλήρωτη ζήτηση. Η εισαγωγή του ήταν ασύμφορη λόγω υψηλών δασμών, κι έτσι η επιθυμία παρέμενε απλώς μια φαντασίωση.
Πρόσφατα η Dacia αποφάσισε να απαντήσει, μέσω της συνεργασίας της με τη ρουμανική εταιρεία SC Romturingia SRL, η οποία ανέλαβε τον σχεδιασμό και τις μετατροπές. Το αποτέλεσμα είναι ένα pickup που βασίζεται στο νέο Duster και δείχνει να έχει όλα τα προσόντα για να σταθεί ισάξια δίπλα στους πιο αναγνωρισμένους ανταγωνιστές.
Η μεταμόρφωση του Duster έγινε με χειρουργική ακρίβεια. Οι τεχνικοί «έκοψαν» το τμήμα πίσω από την μεσαία κολώνα, διαμορφώνοντας μια διπλοκάμπινη καμπίνα και μία πλατφόρμα φορτίου που αντικαθιστά τον γνώριμο μεγάλο χώρο αποσκευών. Παρά τις αλλαγές, οι διαστάσεις παραμένουν σχεδόν αμετάβλητες, με την καρότσα να διαθέτει μήκος 1.050 mm. και πλάτος 1.000 mm.
Η χωρητικότητα της κατασκευής φτάνει τα 430 kg ωφέλιμου φορτίου, με την καμπίνα να παραμένει προστατευμένη από ένα μεταλλικό διαχωριστικό. Πρόκειται για μια λύση που συνδυάζει την πρακτικότητα με την ασφάλεια, δίνοντας στον οδηγό τη σιγουριά ότι το Duster pickup δεν χάνει την ισορροπία του.
Το νέο pick-up δεν είναι απλώς μια εναλλακτική πρόταση για τη γκάμα της Dacia. Είναι ένα αυτόνομο μοντέλο, που διατίθεται σε δύο εκδόσεις, μία με υβριδικό σύστημα 140 PS, για όσους επιζητούν χαμηλότερη κατανάλωση και μοντέρνα τεχνολογία και μια MHEV βενζίνης 130 PS με τετρακίνηση, για αυτούς που χρειάζονται περισσότερη πρόσφυση σε απαιτητικές συνθήκες.
Προς το παρόν, το νέο Duster pickup διατίθεται αποκλειστικά στη ρουμανική αγορά, στις εκδόσεις Expression, Extreme και Journey. Η τιμή ορίζεται στα 30.919 ευρώ (με τους τοπικούς φόρους), ποσό που αποκαλύπτει την πρόθεση της Dacia να τοποθετήσει το μοντέλο ως σοβαρή αλλά προσιτή λύση στην κατηγορία. Η πιθανή εξάπλωση σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες θα εξαρτηθεί από τη ζήτηση, κάτι που θεωρείται σχεδόν βέβαιο αν κρίνουμε από το παρελθόν και την έντονη επιθυμία του κοινού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Παρελθόν ο Denis Le Vot από την Dacia - Αυτή είναι η διάδοχός του
Διαρροή: Η πρώτη εικόνα του νέου Dacia Sandero χωρίς καμουφλάζ (photos)
Επίσημο: Το Fiat Grande Panda γίνεται αμιγώς θερμικό - Με 100 PS και μηχανικό κιβώτιο (photos)