SC40: Η Ferrari αποτίει φόρο τιμής στην F40 με μια μοναδική δημιουργία με 830 PS (photos)


Το ολοκαίνουργιο one-off δημιούργημα της Ferrari βασίζεται στην 296 GTB και τιμά ένα από τα πιο εμβληματικά supercars όλων των εποχών.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤ.: FERRARI
  • 18/10/2025

Η Ferrari F40 είναι, για πολλούς, το καλύτερο αυτοκίνητο στην ιστορία. Σίγουρα, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα και πιο καινοτόμα μοντέλα που έχουν βγει από το εργοστάσιο της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Maranello. Ένας θρύλος τόσο μεγάλος, που συνεχίζει να εμπνέει οχήματα του σήμερα, σχεδόν 30 χρόνια αφού ολοκληρώθηκε η 8ετής παραγωγή του, όπως για παράδειγμα το πιο πρόσφατο δημιούργημα της Ferrari, η SC40.

Πρόκειται για ένα one-off μοντέλο, το οποίο βασίζεται στη 296 GTB, λαμβάνοντας τον κινητήρα, το σασί και την πλατφόρμα της, και εμπνέεται σχεδιαστικά από την F40, υιοθετώντας το ίδιο, σφηνοειδές σχήμα. Το μοντέλο έχει επιμεληθεί το πρόγραμμα Special Projects της εταιρείας, το οποίο εστιάζει στη δημιουργία μοναδικών Ferrari, που συχνά προκύπτουν μετά από παραγγελίες πιστών πελατών.

Κάτω από το κάλυμμα κρύβεται ο V6 κινητήρας της 296 GTB, ο οποίος αποδίδει 663 PS και συνοδεύεται από έναν ηλεκτροκινητήρα, με τη συνολική ισχύ να ανέρχεται στους 830 PS και 740 Nm ροπής. Σύμφωνα με τη Ferrari, τα 0-100 km/h ολοκληρώνονται σε 2,9 sec, ενώ τα 0-200 km/h έρχονται σε μόλις 7,3 sec και η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 330 km/h.

Σύμφωνα με την εταιρεία, ο στόχος της SC40 δεν είναι να «δημιουργηθεί μια κυριολεκτική αναβίωση της F40, αλλά ένα μοντέλο με τη δική του, ξεχωριστή προσωπικότητα». Σχεδιαστικά, το μοντέλο υιοθετεί πιο μαλακές γραμμές από την F40, όμως εμπνέεται από εκείνη τόσο στο εμπρός, όσο και στο πίσω μέρος.

Το αμάξωμα είναι βαμμένο στην αποκλειστική απόχρωση SC40 White, ενώ στο εσωτερικό κυριαρχεί το κόκκινο χρώμα, παραδοσιακό στοιχείο της F40. Βρίσκουμε, επίσης, γραφικά και επιγραφές με την ονομασία του μοντέλου, όπως για παράδειγμα στη δεξιά πλευρά της σταθερής πίσω αεροτομής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Οι παλιές αγάπες δεν ξεχνιούνται: Πήρε και πέμπτη Ferrari ο Carlos Sainz (videos)

Επίσημο: Η πρώτη ηλεκτρική Ferrari θα έχει ισχύ άνω των 1.000 PS αλλά δεν θα είναι supercar (photos)

Ferrari 849 Testarossa: Ο θρύλος επέστρεψε! (video)