Dacia: Οι πρώτες τιμές του Duster Hybrid-G διπλού καυσίμου με τα 1.500 km αυτονομίας (πίνακας)


Το νέο Dacia Duster με την πρωτοποριακή τεχνολογία Hybrid-G ξεκινά την εμπορική του πορεία στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Δείτε τις τιμές.

  • ΦΩΤ.: DACIA
  • 4/11/2025

Το Duster αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της Dacia, όπως και ένα από τα best selling SUV στην Ευρώπη. Στοχεύοντας στη βελτίωση της θέσης του στην αγορά, η αυτοκινητοβιομηχανία επεκτείνει την γκάμα του με ισχυρότερες mild hybrid εκδόσεις διπλού καυσίμου, τις οποίες είχαμε τη δυνατότητα να δούμε από κοντά, ταξιδεύοντας στο Παρίσι πριν μερικές εβδομάδες.

Οι πρώτες τιμές των νέων εκδόσεων και ολόκληρης της γκάμας έχουν ήδη γίνει γνωστές στην αγορά της Ιταλίας, υποδεικνύοντας ότι προσεχώς θα κάνουν την εμφάνισή τους και στους ελληνικούς τιμοκαταλόγους.

Στη βάση της γκάμας τοποθετείται το Duster Eco-G 120, το οποίο εξοπλίζεται με τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα 1,2 L σε έκδοση διπλού καυσίμου (LPG) με 120 PS, αντικαθιστώντας τον προηγούμενο 1.0 Eco-G 100 και διατηρώντας, όμως, το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Ωστόσο, υπάρχει και επιλογή με αυτόματο σύστημα μετάδοσης.

Ένα «σκαλοπάτι» ψηλότερα βρίσκουμε την έκδοση mild hybrid 140. Χρησιμοποιεί έναν τρικύλινδρο turbo κινητήρα χωρητικότητας 1,2 L που συνοδεύεται από σύστημα 48V και ηλεκτροκινητήρα 16 PS, με τη συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 140 PS και 230 Nm ροπής. Αποτελεί, ουσιαστικά, την εξέλιξη της προηγούμενης έκδοσης mild hybrid 130 και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Η Dacia προσφέρει επίσης το Duster Hybrid 155, δηλαδή τη full-hybrid έκδοση του μοντέλου, η οποία αντικαθιστά την προηγούμενη Hybrid 140 και χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,6 L με 109 PS, δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν 50 PS για την κίνηση και έναν υψηλής τάσης για την εκκίνηση/γεννήτρια) και μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 1,4 kWh. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στα 155 PS, ενώ η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα 4,6 L/100 km.

Σχέδιο της τεχνολογίας Hybrid-G της Dacia από την επίσημη παρουσίαση στο Παρίσι τον περασμένο Οκτώβριο
Σχέδιο της τεχνολογίας Hybrid-G της Dacia από την επίσημη παρουσίαση στο Παρίσι τον περασμένο Οκτώβριο

Το «αστέρι» της γκάμας είναι η έκδοση διπλού καυσίμου Hybrid-G 150 4x4 Auto. Φέρει τον ίδιο τρικύλινδρο turbo κινητήρα 1,2 L των 140 PS που βρίσκουμε και στην έκδοση mild hybrid 140, όμως εξοπλίζεται με έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα 31 PS στον πίσω άξονα για τετρακίνηση, όπως και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε αυτήν την περίπτωση, η συνολική αυτονομία με τα δύο ρεζερβουάρ γεμάτα (50 L έκαστο) αγγίζει μέχρι και τα 1.500 km, ενώ επιτυγχάνεται κίνηση αποκλειστικά με τη χρήση του ηλεκτρισμού για έως και το 60% των διαδρομών. Οι εκπομπές CO2 περιορίζονται κάτω από τα 120 g/km, ενώ η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 7,1 L/100 km για το υγραέριο και 5,6 L/100 km για τη βενζίνη.

Αναλυτικά οι τιμές του νέου Dacia Duster στην Ιταλία:

ΈκδοσηΚινητήραςΤιμή εκκίνησης
Dacia Duster Eco-G 1201,2 L βενζίνη/LPG, 120 PS19.900€
Dacia Duster Eco-G 120 Auto1,2 L βενζίνη/LPG, 120 PS23.450€
Dacia Duster mild hybrid 1401,2 L mild hybrid βενζίνη, 140 PS23.150€
Dacia Duster hybrid 1551,6 L full hybrid βενζίνη, 155 PS26.650€
Dacia Duster hybrid-G 150 4x4 Auto1,2 L mild hybrid βενζίνη/LPG, 150 PS28.500€

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δοκιμάζουμε το εξαιρετικά ικανό και πρακτικό Dacia Bigster 1.2 MHEV 4Χ4 130

Αποκλειστικό: Patrice Levy-Bencheton - Αντιπρόεδρος Dacia: «Το marketing έχει κάνει τις εταιρίες να ξεχάσουν τους πελάτες τους»

Dacia Sandero, Jogger και Logan: Ανανέωση για τους πρωταθλητές πωλήσεων της φίρμας