Το GPS είναι πολύτιμος σύμβουλος για αρκετούς οδηγούς. Όχι μόνο επειδή οι εφαρμογές που το αξιοποιούν, υποδεικνύουν τη συντομότερη διαδρομή για μία μετακίνηση, αλλά και γιατί πολλές φορές προτείνουν «δρομολόγια» που δεν τα έχει κάποιος υπόψιν του.
Υπάρχουν φορές, βέβαια, που κάποιος «προδόθηκε» από τέτοιες οδηγίες και δεν κατάφερε να έχει «αίσιο» τέλος στη διαδρομή του. Ωστόσο η συγκεκριμένη περίπτωση που έλαβε χώρα στη Σουηδία, βασίζεται στο ακριβώς αντίθετο σενάριο: Ο οδηγός μιας νταλίκαςScania, συνολικού μήκους 24 μέτρων (μαζί με το ρυμουλκούμενο), αγνόησε το GPS, ακολούθησε το ένστικτό του και… την πλήρωσε!
Ένας υπάλληλος, λοιπόν, μιας μεταφορικής εταιρείας, έπρεπε να μεταφέρει ένα φορτίο σε μια άλλη επιχείρηση. Το δρομολόγιο πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2025, όμως στην επιστροφή, θέλοντας να «κόψει δρόμο», πέρασε από μία προστατευόμενη φυσική περιοχή με περιορισμένη πρόσβαση, κοντά στις πόλεις Floda και Kyrksjon. Ο λόγος; Αφού μελέτησε το χάρτη, θεώρησε ότι θα έφτανε νωρίτερα στον προορισμό του, αν και η συγκεκριμένη διαδρομή δεν ήταν «προτεινόμενη» από τις εφαρμογές GPS.
Κάποια στιγμή, ο έμπειρος οδηγός, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, βρέθηκε σε ένα στενό δρόμο και χρειάστηκε να περάσει μια παλιά, στενή, ξύλινη γέφυρα. Κατάφερε να τη διασχίσει, αλλά στο τέλος της υπήρχε μια αριστερή καμπή, στην οποία το ρυμουλκούμενο «σφήνωσε»! Παρά τις προσπάθειές του, δεν μπόρεσε να «ξεκολλήσει» το μακρύ όχημα, έχοντας να αντιμετωπίσει και τη χαμηλή πρόσφυση που προσέφερε ο συγκεκριμένος δρόμος. Τελικά, ο επικεφαλής της μεταφορικής εταιρείας ήρθε στο σημείο και μετά από προσπάθεια αρκετών ωρών κατάφερε να «ελευθερώσει» την νταλίκα.
Ωστόσο τα βάσανα δεν είχαν τελειώσει. Το δρομάκι κατέληγε… σε σιδηροδρομική γραμμή, η οποία φυλασσόταν από μεταλλική περίφραξη και μόνο πεζοί μπορούσαν να τη διασχίσουν! Μπροστά από τις γραμμές υπήρχε δρόμος διπλής κυκλοφορίας, όμως το φορτηγό δεν μπορούσε να περάσει!
Τα πράγματα έγιναν χειρότερα καθώς πρόκειται για μια πολυσύχναστη σιδηροδρομική γραμμή, που συνδέει τη Στοκχόλμη με το Γκέτεμποργκ, με αποτέλεσμα να υπάρχει συχνότατη διέλευση επιβατικών και εμπορικών τρένων. Έτσι, ακόμα και αν η περίφραξη αφαιρούνταν, δεν υπήρχε ο διαθέσιμος χρόνος για να περάσει με ασφάλεια ένα τόσο μεγάλο φορτηγό, καθώς ήταν πολλές οι πιθανότητες να «κολλήσει» στις ράγες και να προκύψει σύγκρουση με αμαξοστοιχία.
Για καλή τύχη της εταιρείας, οι σουηδικοί σιδηρόδρομοι είχαν προγραμματίσει εργασίες σε αυτό το τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής, αλλά... τον Οκτώβριο. Συγκεκριμένα, στις 18 Οκτωβρίου είχε οριστεί μονοήμερη διακοπή κυκλοφορίας. Έτσι, εκείνη τη μέρα, από τη στιγμή που δεν περνούσαν τρένα, αφαιρέθηκαν τα μεταλλικά κιγκλιδώματα και το φορτηγό κατάφερε να περάσει με ασφάλεια και να βγει στο δρόμο, μετά από 36 ημέρες από τη στιγμή που άρχισε η περιπέτειά του.
Δείτε αναλυτικά τι συνέβη στο video που αναρτήθηκε στο κανάλι Trucker Dashcam // Sweden του YouTube:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Νταλίκα «φρακάρει» σε διάβαση τρένου και ακολουθεί το μοιραίο (video)






ΔΗΜΟΦΙΛΗ





