Μετά από μήνες αναμονής, η Toyota τράβηξε το κάλυμμα από το ολοκαίνουργιο Hilux, γυρνώντας τη σελίδα στην ιστορία του εμβληματικού pick-up. Πρόκειται για την ένατη γενιά του μοντέλου, η οποία ήρθε με ριζικά ανανεωμένο, πιο «αγριεμένο» σχεδιασμό και μια ευρεία γκάμα κινητηρίων συνόλων.
Για πρώτη φορά στη σχεδόν 60ετή πορεία του, η Toyota προσφέρει στο θρυλικό μοντέλο μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή, διατηρώντας, ταυτόχρονα, τόσο την mild hybrid, όσο και τις θερμικές εκδόσεις. Ξεκινώντας από το BEV, εξοπλίζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 59,2 kWh, όπως και δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, οι οποίοι προσφέρουν μόνιμη τετρακίνηση. Η υβριδική εκδοχή θα αποτελέσει την κορυφαία σε πωλήσεις της νέας γενιάς, ενώ πλέον ο ντιζελοκινητήρας είναι ένα πιο αποδοτικό σύνολο χωρητικότητας 2,8 L, μαζί με τον βενζινοκινητήρα των 2,7 L.
Αυτό που η ιαπωνική μάρκα δεν παρουσίασε (ακόμα) ήταν η «καυτή» έκδοση GR Sport. Μέχρι να γίνει αυτό, ο σχεδιαστής Theottle στο YouTube καλύπτει αυτό το «κενό». Στις αλλαγές που έκανε ξεχωρίζουν τα πιο φουσκωμένα φτερά πάνω από τους τροχούς, οι μαύρες λεπτομέρειες στο εμπρός και το πίσω μέρος, καθώς και οι μαύρες, γυαλιστερές ζάντες, μεταξύ άλλων.
Δείτε και το σχετικό βίντεο που ο καλλιτέχνης δείχνει τη διαδικασία κατασκευής αυτού του render:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Toyota: Πουλάει αυτοκίνητα πιο γρήγορα από ότι τα κατασκευάζει - Tο κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της
Toyota: Η νέα γενιά της Corolla θα «καίει» και υδρογόνο
Επίσημο: Η Toyota βάζει τέλος στην παραγωγή της Supra - Τι ετοιμάζεται για το μέλλον




_77761_472664_type12133.jpg)
ΔΗΜΟΦΙΛΗ





