Το περασμένο Σαββατοκύριακο, η Toyota διοργάνωσε ένα μεγάλο event με 6 αυτοκίνητα NASCAR, καθώς η μάρκα έχει παρουσία στον θεσμό με το αγωνιστικό Camry, στην πίστα του Fuji στην Ιαπωνία.
Οικοδεσπότης της εκδήλωσης ήταν ο πρόεδρος Akio Toyoda, ο οποίος έκλεψε την παράσταση, καθώς εμφανίστηκε φορώντας το χαρακτηριστικό κόκκινο καπέλο «Make America Great Again», μαζί με ένα t-shirt με τα πρόσωπα των Donald Trump και JD Vance, του προέδρου και του αντιπροέδρου των ΗΠΑ.
Δίπλα του στάθηκε ο πρέσβης των ΗΠΑ στην Ιαπωνία, George Glass, με τον ισχυρό άνδρα της Toyota να δηλώνει πριν την έναρξη του αγώνα ότι είναι λογικό για ορισμένες χώρες να αυξάνουν τους δασμούς, σε μία προσπάθεια να προστατεύσουν την εγχώρια βιομηχανία.
«Δεν είμαι εδώ για να συζητήσω αν οι δασμοί είναι καλοί ή κακοί. Κάθε ηγέτης θέλει να προστατεύσει τη δική του αυτοκινητοβιομηχανία», σχολίασε. «Ψάχνουμε τρόπους να κερδίσουν όλοι από τους δασμούς. Αυτοί που θέλουμε σίγουρα να βγουν νικητές απ' όλο αυτό είναι οι πελάτες μας».
Η κίνηση του Toyoda να εμφανιστεί κατ' αυτόν τον τρόπο στο συγκεκριμένο event έχει σαφή στόχο. Η εταιρεία του έχει ισχυρά συμφέροντα στις Ηνωμένες Πολιτείες, με το εργοστάσιο στο Georgetown στο Κεντάκι. Έχει ήδη δεσμευθεί να επενδύσει 10 δισ. δολάρια στη χώρα για την προώθηση μελλοντικών project γύρω από την κινητικότητα.
The man wearing a MAGA cap in front of a Ford F-150 is Toyota Motor Corporation Chairman Akio Toyoda.
President Trump's supporters will be pleased, but what about those who aren't?
Will this affect Toyota sales in the US? ?????? pic.twitter.com/pC6r7I70eH
— ??????? ?????? (@GRJ79K) November 17, 2025
Επιπλέον, ο ίδιος ο Toyoda έχει θέσει ως στόχο την επέκταση της αμερικανικής car culture στην Ιαπωνία, με τον πρώην οδηγό της F1 και του NASCAR, Kamui Kobayashi, να ενστερνίζεται την θέση του προέδρου: «Αγωνίζομαι στις Ηνωμένες Πολιτείες και υπάρχουν πολλά εξαιρετικά αυτοκίνητα εκεί, οπότε είμαι πολύ χαρούμενος που έχω αυτοκίνητα που έχω φέρει εδώ. Για παράδειγμα, έχουμε το Tundra. Δεν το έχουμε στην Ιαπωνία, αλλά ίσως το έχουμε στο μέλλον. Αυτά είναι υπέροχα νέα».
Αυτό σημαίνει πως δεν είναι απίθανο μοντέλα που ως τώρα προορίζονται μόνο για την αγορά της Αμερικής να εξαχθούν από το εργοστάσιο των ΗΠΑ στην Ιαπωνία.
Ο Toyoda μάλιστα οδήγησε στην πίστα το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο στην αμερικανική αγορά: το Ford F-150, μαζί με τον πρέσβη και τη σύζυγό του.
Η σύσφιξη των σχέσεων της ιαπωνικής μάρκας με τους αξιωματούχους και διπλωμάτες των ΗΠΑ είναι καίριας σημασίας για την ανάπτυξή της, αν θέλει να συνεχίσει να διαγράφει την ίδια, άκρως επιτυχημένη εμπορική πορεία, όπου πουλάει περισσότερα αυτοκίνητα απ' αυτά που παράγει.
Μπορείτε να δείτε το σχετικό στιγμιότυπο στο παρακάτω βίντεο:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το κεντρομήχανο Toyota GR Yaris έκανε ντεμπούτο με τον Akio Toyoda στο τιμόνι (photos)
Toyota: Πόσο πιθανό είναι να εξελιχθεί η Gazoo Racing σε μια ανεξάρτητη σπορ μάρκα
Ιδού η 9η γενιά του Toyota Hilux: Θερμικό, mild hybrid και πρώτη φορά ηλεκτρικό (photos)





ΔΗΜΟΦΙΛΗ





