Μόλις πριν από μερικές εβδομάδες, η BYD ανακοίνωσε τον ερχομό ενός ακόμη Super Hybrid προϊόντος με την περίφημη τεχνολογία DM-i, το πρώτο της που υπάγεται στην κατηγορία των compact SUV. Πρόκειται για την plug-in hybrid εκδοχή του ATTO 2, το οποίο ήδη διατίθεται στην ελληνική αγορά ως EV.
Μαζί με τις δύο εκδόσεις του ATTO 2 DM-i, όπως ονομάζεται, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε, τώρα, και μια νέα εκδοχή του ηλεκτρικού μοντέλου, η οποία εξοπλίζεται με μεγαλύτερη μπαταρία και προσφέρει αυξημένη αυτονομία.
Ξεκινώντας από το PHEV, λαμβάνει την τεχνολογία Super Hybrid DM της BYD και έτσι φέρει έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 L με θερμική απόδοση 43,04% και δύο ηλεκτροκινητήρες με ενσωματωμένη μονάδα διαχείρισης, όπως και την καινοτόμα Blade Battery της εταιρείας.
Διατίθενται δύο εκδόσεις του συστήματος κίνησης Super Hybrid για το ATTO 2 DM-i. Στην έκδοση Active, η Blade Battery έχει χωρητικότητα 7,8 kWh και η μέγιστη ισχύς του συστήματος είναι 166 PS. Η έκδοση αυτή προσφέρει αυτονομία 40 km με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση και συνολική συνδυασμένη αυτονομία 930 km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.
Το ATTO 2 DM-i Boost διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 18,0 kWh και αυξημένη ισχύ 212 PS, με την επιτάχυνση 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε μόλις 7,5 sec. Η μεγαλύτερη μπαταρία εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 90 km, με τη συνδυαστική αυτονομία να αγγίζει τα 1.000 km σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Επιπλέον, ο πιο ισχυρός φορτιστής AC 6,6 kW επιτρέπει την επαναφόρτιση από 15% έως 100% σε τρεις ώρες, όταν το όχημα συνδέεται σε τριφασική παροχή 32A.
Εξοπλιστικά, το ATTO 2 DM-i Active διαθέτει μεταλλικό χρώμα (στάνταρ), ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, φώτα LED εμπρός και πίσω, ψηφιακό πίνακα οργάνων 8,8 ιντσών, σύστημα infotainment με οθόνη αφής 12,8 ιντσών, τέσσερις θύρες φόρτισης USB Type-C, πίσω αισθητήρες στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας, adaptive cruise control και «έξυπνο κλειδί» που επιτρέπει πρόσβαση μέσω smartphone ή wearable.
Το ATTO 2 DM-i Boost διαθέτει ζάντες αλουμινίου μεγαλύτερης διαμέτρου 17 ιντσών και επιπλέον αισθητήρες στάθμευσης εμπρός, κάμερα 360 μοιρών, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα με ηλεκτρική ρύθμιση, θερμαινόμενο τιμόνι, πανοραμική οροφή και βάση ασύρματης φόρτισης smartphone (50W). Επιπλέον, υποστηρίζει τη λειτουργία Vehicle to Load, που επιτρέπει την τροφοδοσία εξωτερικών συσκευών με ισχύ έως 3,3 kW, αξιοποιώντας πλήρως τις δυνατότητες της τεχνολογίας Super Hybrid DM.
Όσο για το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, η γκάμα του εμπλουτίζεται με την έκδοση Comfort, η οποία εξοπλίζεται με μια μεγαλύτερη μπαταρία τύπου Blade με ωφέλιμη χωρητικότητα 64,8 kWh, δηλαδή σχεδόν 20 kWh μεγαλύτερη από τις υπόλοιπες ηλεκτρικές εκδόσεις του ATTO 2. εντυπωσιακή συνδυασμένη αυτονομία 430 km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP και πάνω από 600 km αυτονομίας στην πόλη.
Η μεγαλύτερη μπαταρία προσθέτει περίπου 150 κιλά στο βάρος του ATTO 2, ωστόσο ο ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει ισχύ 204 PS και ροπή 310 Nm, διασφαλίζει ότι το ATTO 2 Comfort διατηρεί τις επιδόσεις των υπόλοιπων εκδόσεων. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 160 km/h, ενώ η επιτάχυνση 0–100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 7,9 sec.
Το ATTO 2 Comfort πραγματοποιεί άλματα προόδου στις ταχύτητες φόρτισης, με αυξημένη ισχύ φόρτισης DC 155 kW, έναντι 65 kW προηγουμένως. Η μπαταρία μπορεί να φορτίσει από 10% έως 80% σε μόλις 25 λεπτά, ενώ η φόρτιση από 30% έως 80% ολοκληρώνεται σε 19 λεπτά. Το νέο μοντέλο διαθέτει onboard τριφασικό φορτιστή AC 11 kW ως στάνταρ εξοπλισμό. Με αυτόν, η πλήρης φόρτιση από 0% έως 100% ολοκληρώνεται σε λίγο παραπάνω από επτά ώρες.
Τόσο το ATTO 2 DM-i, όσο και το ATTO 2 Comfort αναμένεται να ξεκινησουν το εμπορικό τους ταξίδι στις ευρωπαϊκές αγορές, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, εντός των επόμενων μηνών. Συνοδεύονται από το καθιερωμένο εκτενές πακέτο εγγύησης της BYD, που περιλαμβάνει εξαετή εγγύηση κατασκευαστή για το όχημα και οκταετή κάλυψη για το σύστημα κίνησης και την μπαταρία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
BYD SEALION 5 DM-i: Το νέο PHEV SUV που υπόσχεται πάνω από 1.000 km αυτονομίας (photos)
Θα μπει η BYD στους αγώνες; Η απάντηση της Stella Li στο Car and Driver
Αποστολή στην Κίνα: Μπήκαμε στη νέα πίστα παντός εδάφους της BYD (photos)




_77761_474022_type12133.jpg)
ΔΗΜΟΦΙΛΗ





