Στο πλαίσιο της IAA Mobility του Μονάχου, η Porsche παρουσίασε τη νέα γενιά της 911 Turbo S σε έκδοση κουπέ και κάμπριο.
Πρόκειται για την πιο ισχυρή 911 που έχει βγει ποτέ από το εργοστάσιο του Zuffenhausen, καθώς ο 6κύλινδρος boxer κινητήρας των 3,6 L των δύο turbo συνοδεύεται από μία μικρή μπαταρία 1,9 kWh που τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα 60 kW, φτάνοντας την συνδυαστική ισχύ στα 711 PS και τα 800 Nm ροπής.
Αυτό σημαίνει ότι η νέα Turbo S ξεπερνά σε δύναμη ακόμα και την προηγούμενη GT2 RS. Το αποτέλεσμα αποτυπώνεται και στην πίστα: γύρος στο Nürburgring σε 7:03.92, δηλαδή 14 sec ταχύτερα από τον προκάτοχό της.
Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, ενώ το αναβαθμισμένο σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control με ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς λειτουργεί χάρη στο κύκλωμα 400V με αστραπιαίες αποκρίσεις.
Η Porsche δεν έμεινε μόνο στην τεχνολογία. Η νέα Turbo S ξεχωρίζει με φαρδύτερα πίσω ελαστικά 325/30R21, ενεργές γρίλιες στο εμπρός μέρος, διαχύτη που συνεργάζεται με το αναδιπλούμενο splitter και τη μεγάλη πίσω αεροτομή.
Το μοντέλο πλέον είναι διαθέσιμο για παραγγελία και στην Ελλάδα, με τιμή εκκίνησης τα 343.150 ευρώ για την coupe και τα 360.940 ευρώ για την κάμπριο έκδοση.
Για να διαμορφώσετε τη δική σας 911 Turbo S πατήστε ΕΔΩ.
Αναλυτικά οι τιμές:
Έκδοση | Τιμή |
911 Turbo S | 343.150 ευρώ |
911 Turbo S Cabriolet | 360.940 ευρώ |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έτσι θα μοιάζει η ανανεωμένη Porsche Cayenne Coupe - Όλες οι πληροφορίες (photos)
Ξεχάστε τα καλώδια φόρτισης: Η νέα Porsche Cayenne φορτίζει ασύρματα
Porsche 911 Flachbau: Επιστρέφει το θρυλικό μοντέλο με αεροτομή «σιδερώστρα» (photos)