Η Honda κατοχύρωσε την ονομασία V3R που θα χρησιμοποιηθεί σε νέα της μοτοσυκλέτα, πιθανότατα μια σπορ μοτοσυκλέτα, καθώς η ίδια η ονομασία θυμίζει τα παλαιότερα VFR και VTR.
Η Honda παρουσίασε έναν νέο V3 κινητήρα με ηλεκτρικό στροβιλοσυμπιεστή στην πρόσφατη έκθεση EICMA 2024 στην Ιταλία και έκτοτε η συζήτηση για το τι να περιμένουμε δεν έχει καταλαγιάσει. Τι ακριβώς θα είναι η νέα μοτοσυκλέτα και σε ποια κατηγορία θα υπάγεται;
Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ, η μοτοσυκλέτα που θα δούμε τελικά θα είναι η πρώτη, από πολλές – καθώς εδώ μιλάμε για την γέννηση μίας νέας πλατφόρμας. Άρα, ξεκινώντας πιθανόν από μία naked/sportbike επιδόσεων, δεν αποκλείεται ότι θα δούμε στην συνέχεια και άλλα μοντέλα, όπως κάτι σε Adventure ή Crossover. Στον κυβισμό, αναμένεται κάτι στο επίπεδο των 800-850 κυβικών – που ίσως επιτρέψει και στην Honda να "παίξει" με την επικείμενη αλλαγή στο status quo των MotoGP. Όσον αφορά την απόδοση του μοτέρ... αφήνουμε την φαντασία μας να οργιάσει και σας προτρέπουμε να κάνετε το ίδιο.
Επιπρόσθετα, η ίδια η Honda δημιούργησε ένα νέο δελτίο τύπου για τον κινητήρα, το οποίο μπορείτε να διαβάσετε τη συνέχεια.
The next challenge starts!
- Τετράχρονος κινητήρας V3 με κλίση 75°, εξοπλισμένος με ηλεκτρικό συμπιεστή για σημαντική ενίσχυση ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές του κινητήρα.
- Νέα ανάπτυξη για μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσυκλέτες.
- Συμπαγείς και εξαιρετικά μικρές διαστάσεις με τεράστιες δυνατότητες για νέα μοντέλα.
Δύο μήνες έχουν περάσει από την EICMA 2024, όπου η Honda παρουσίασε τα EV FUN και EV Urban concepts – φέρνοντας πιο κοντά το συναρπαστικό, ηλεκτρικό μέλλον των δύο τροχών και όχι μόνο.
Οι μηχανικοί της Honda R&D εφάρμοσαν καινοτόμες ιδέες για το πώς θα μπορούσαν να είναι οι επόμενης γενιάς, υψηλής απόδοσης και αποδοτικότητας κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE). Και σχεδίασαν κάτι πραγματικά ξεχωριστό.
Κύρια Χαρακτηριστικά:
- Διαμόρφωση 75° V3: Μια μοναδική επιλογή που προσφέρει συμπαγή και λεπτή σχεδίαση, ιδανική για μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσυκλέτες.
- Ηλεκτρικός Συμπιεστής: Παγκόσμια πρωτοτυπία για μοτοσυκλέτες. Ελέγχει τη συμπίεση του αέρα εισαγωγής ανεξάρτητα από τις στροφές του κινητήρα, εξασφαλίζοντας σταθερή και άμεση ροπή από χαμηλές στροφές. Επιπλέον, συμβάλλει στην συγκέντρωση της μάζας κεντρικά, χωρίς να απαιτείται intercooler, προσφέροντας περισσότερη ευελιξία στον σχεδιασμό.
- Υψηλή Απόδοση και Ισχύς: Αυτός ο υδρόψυκτος κινητήρας μπορεί να επαναπροσδιορίσει τα πρότυπα απόδοσης, προσφέροντας ταυτόχρονα ισχύ και αποδοτικότητα, ενισχύοντας την εμπειρία οδήγησης μοτοσυκλέτας.
Ανατρέχοντας στο παρελθόν, κάποιοι θα θυμηθούν την τελευταία φορά που η Honda χρησιμοποίησε κινητήρα V3 για τον δρόμο, στο εμβληματικό δίχρονο NS400R της δεκαετίας του 1980. Τώρα, 40 χρόνια αργότερα και σε έναν εντελώς διαφορετικό κόσμο, οι προοπτικές αυτής της νέας κατεύθυνσης είναι προφανείς, με συναρπαστικές δυνατότητες για τα μελλοντικά μοντέλα.
Η ανάπτυξη θα συνεχιστεί με στόχο τη μαζική παραγωγή και την επίτευξη του στόχου της Honda να επιτρέψει στους πελάτες της να βιώσουν ακόμα περισσότερο τη μοναδική χαρά της οδήγησης μιας μοτοσικλέτας.




    
 ΔΗΜΟΦΙΛΗ
 
 
 
 
 
 


_77761_470368_type13129.jpg)
