H Kawasaki δρομολογεί την παραγωγή του Corleo


Υπάρχουν δίτροχες, τρίτροχες και τετράτροχες κατασκευές που λογίζονται ως μοτοσυκλέτες, ας ετοιμαζόμαστε και για την πρώτη τετράποδη.

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 4/12/2025

Η είδηση μας έρχεται από τον ιαπωνικό Τύπο και συγκεκριμένα από την ιστοσελίδα Webike, η οποία δηλώνει ευθαρσώς πως η Kawasaki "ανακοίνωσε" πως ξεκίνησε την εξέλιξη του Corleo για να μπει στην παραγωγή. Ψάξαμε για την ανακοίνωση στις ιαπωνικές ιστοσελίδες και κοινωνικά κανάλια της Kawasaki με δεν βρήκαμε κάτι επίσημο, ωστόσο από την άλλη άκρη του πλανήτη δεν έχουμε κανέναν λόγο να αμφισβητήσουμε την είδηση που μεταφέρουν οι συνάδελφοι.

Σύμφωνα με το εν λόγω άρθρο, η Kawasaki έχει ήδη καταρτίσει πλάνο για την εξέλιξη του πρωτοτύπου και έχει ορίσει ως στόχο να το παρουσιάσει στην έκθεση Saudi Arabia Expo 2030 Riyadh. Για να φτάσει στα καταστήματα του δικτύου της, ο προγραμματισμός θέτει ως ορίζοντα το 2035 και το όλο σχέδιο έχει βαπτιστεί "Safe Adventure", ασφαλής περιπέτεια.

Το Corleo θα είναι εξοπλισμένο μ' ένα προηγμένο σύστημα πλοήγησης που θα διαβάζει και θα προβλέπει τις καιρικές συνθήκες, τη θερμοκρασία, την κατάσταση του εδάφους και την παρουσία άγριων ζώων, ενώ θα χαράσσει την ασφαλέστερη διαδρομή σε συνεργασία με το κινητό τηλέφωνο ή ανάλογες συσκευές.

Πιθανότατα το πρώτο δείγμα του Corleo που θα έρθει σε επαφή με το κοινό θα είναι ένας ψηφιακός προσομοιωτής, μια τροσδιάστατη εμπειρία του πώς είναι να οδηγείς το τετράποδο Kawasaki που αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί ως το 2027 κατά το πλάνο των Ιαπώνων.

Το Corleo είναι ένα φουτουριστικό πρωτότυπο που εμφανίστηκε για πρώτη φορά τον περασμένο Οκτώβρη στην έκθεση Osaka-Kansai Expo 2025 και χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρες για να κινεί τα πόδια του, τα οποία βασίζονται στη σχεδίαση των μοτοσυκλετιστικών ψαλιδιών. Ο ηλεκτρισμός για την τροφοδοσία των μοτέρ παράγεται από έναν υπερτροφοδοτούμενο δίχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα 150 cc που βρίσκεται στην περιοχή του στήθους του Corleo και καταναλώνει αποκλειστικά υδρογόνο, ενώ το καύσιμο αυτό αποθηκεύεται σε έξι φιάλες στο πίσω μέρος.

Το σχέδιο αυτό της Kawasaki ενσωματώνει περισσότερες από 10 πατέντες που αφορούν σε διάφορα σημεία, από το σύστημα κίνησης και την υβριδική διάταξη ως τα πόδια-ψαλίδια μοτοσυκλέτας, τα μαρσπιέ-αναβολείς που διαβάζουν τις μετακινήσεις του σώματος του αναβάτη, αλλά και τις οπλές του Corleo που φροντίζουν για το σταθερό πάτημά του στο έδαφος.

Δεν βλέπουμε την ώρα να φτάσει στην παραγωγή αυτό το απίθανο τετράποδο όχημα που υπόσχεται να κάνει τους δρόμους πρακτικά άχρηστους.